بندرعباس می تواند به شهر گردشگری زیبا تبدیل شود


بندرعباس می تواند به شهر گردشگری زیبا تبدیل شود

بندرعباس - رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: با توجه به داشتن پتانسیل ساحل و دریا، این شهر قطعا می‌تواند به یک شهر گردشگری زیبایی تبدیل شود که نیازمند توجه و پیگیری استاندار و نمایندگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه جراره در آیین افتتاح بوستان ساحلی صدف، ضمن تبریک‌ به استاندار در پی کسب مقام استاندار برتر در کشور با بیان اینکه انتظار ما نیز افزایش می یابد، اظهار کرد: باتوجه به همراهی و همکاری مداوم استاندار با مجموعه شهرداری و شورای شهر، این انتظار دوچندان می شود.

وی افزود: با توجه به کمبود ها در استان هرمزگان به ویژه در سرانه فضای سبز، گردشگری و تفریحی و... که دغدغه شهروندان بوده، این انتظار افزایش پیدا می کند و از استاندار درخواست کمک جهت رفع این کمبودها را داریم.

رئیس شورای شهر بندرعباس ضمن تشکر از شهردار، کارکنان شهرداری به ویژه پاکبانان، ادامه داد: پیش از این، در این محل، دست فروشهایی مستقر بودند، اما امروز شاهدیم که به یک محیط تفریحی تبدیل شده است.

وی با درخواست از استاندار و نمایندگان مجلس، اضافه کرد: باتوجه به اینکه برنامه ریزی استاندار هرمزگان نیز در حوزه بسته های سرمایه گذاری استان تعریف شده است اگر بتوانیم موضوعات مرتبط با بخش سرمایه گذاری و مشکلات این بخش از شهر بندرعباس را حل و فصل کنیم باتوجه به داشتن پتانسیل ساحل و دریا، این شهر قطعا می‌تواند به یک شهر گردشگری زیبایی تبدیل شود.

رئیس شورای شهر بندرعباس اذعان داشت: لذا از نمایندگان که همیشه پای کار هستند و استاندار هرمزگان تقاضا داریم کمک کنند تا این امر محقق گردد و مشکلات شهرداری‌ها و توقعاتی که از آنها به عنوان دستگاه خدمت رسان همیشه وجود دارد بتوانیم این کار را انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)