رکوردشکنی فناوری شارژ 210 واتی شیائومی؛ شارژ 0 تا 100 باتری در 8 دقیقه!


رکوردشکنی فناوری شارژ 210 واتی شیائومی؛ شارژ 0 تا 100 باتری در 8 دقیقه!

کمپانی شیائومی با فناوری شارژ ۲۱۰ واتی خود رکوردشکنی کرد. فناوری فست شارژ جدید این شرکت چینی در عرض ۸ دقیقه شارژ گوشی را به ۱۰۰ می‌رساند!امروز خبر خوبی برای علاقه‌مندان به فناوری‌های شارژ سریع داریم. شیائومی رکوردشکنی کرده است. فناوری شارژ جدید...

کمپانی شیائومی با فناوری شارژ ۲۱۰ واتی خود رکوردشکنی کرد. فناوری فست شارژ جدید این شرکت چینی در عرض ۸ دقیقه شارژ گوشی را به ۱۰۰ می‌رساند!

امروز خبر خوبی برای علاقه‌مندان به فناوری‌های شارژ سریع داریم. شیائومی رکوردشکنی کرده است. فناوری شارژ جدید شیائومی را باید قدرتمندترین و سریع‌ترین در جهان دانست. iQOO، یک شرکت چینی دیگر تا پیش از این موفق به ثبت رکورد سریع‌ترین سرعت شارژ با فناوری ۲۰۰ واتی شده بود. حالا شیائومی از فناوری شارژ ۲۱۰ واتی خودش رونمایی کرده که رکورد تازه‌ای از خودش به جای گذاشته است.

شیائومی این شارژر را روی گوشی پرچمدار Mi 11 Ultra آزمایش کرده است و هنوز با مرحله تولید انبوه فاصله دارد. بر اساس گزارش منتشر شده، گوشی می ۱۱ اولترا با استفاده از شارژر توانمند شیائومی در عرض تنها ۸ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد رسیده است!

رکوردشکنی فناوری شارژ 210 واتی شیائومی؛ شارژ 0 تا 100 باتری در 8 دقیقه!

به تازگی یک فناوری شارژ سریع شیائومی که می‌تواند ۲۱۰ وات الکتریسیته را ارائه کند، موفق به اخذ تأییدیه‌های لازم شده است. اینکه چرا غول چینی ۲۱۰ وات را انتخاب کرده، احتمالاً بدان خاطر بوده است که با توان ۲۰۰ واتی نمی‌توان به مرز فول شارژ ۸ دقیقه‌ای رسید.

اخذ گواهی‌های ایمنی توسط این شارژر بدان معناست که شیائومی می‌خواهد آن را وارد بازار کند. البته مشخص نیست که کدام مدل گوشی‌ها از این شارژر پشتیبانی خواهند کرد. با چنین سرعت شارژی، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار کافی انرژی را برای استفاده چند ساعته از گوشی هوشمند خود به آن انتقال دهید. صحبت از ۸ یا ۷ دقیقه زمان برای شارژ کامل یک باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مطرح است؛ بنابراین اگر بخواهید باتری بزرگ‌تری را با آن شارژ کنید قطعاً به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. استفاده از باتری‌های کوچکی‌تر برای ارائه چنین سرعت شارژی عاقلانه‌تر است؛ چرا که فقط چند دقیقه کافیست آن را شارژ کنید تا بتوانید چند ساعت از آن استفاده کنید و این ظرفیت کمتر باتری را جبران می‌کند.

منتظر فناوری شارژ ۲۱۰ واتی در گوشی‌های شیائومی باشید

توان ۲۱۰ واتی می‌تواند سرعت شارژ جدیدی باشد که شیائومی برای گوشی‌های آینده خودش در نظر گرفته است. شیائومی ۱۳ و ۱۳ اولترا محتمل‌ترین پرچمدارانی هستند که می‌توانند این سرعت شارژ را ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان