رئیسی: لازم باشد هر ماه به خوزستان سفر می‌کنم


رئیسی: لازم باشد هر ماه به خوزستان سفر می‌کنم

رئیسی با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم استان خوزستان طرح ساماندهی و جمع آوری فاضلاب است که در حال انجام و اجرا است.

رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می‌آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.

به گزارش مهر، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی غدیر در شهرستان اهواز اظهار کرد: مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ برای حل گره گشایی مشکلات استان می‌تواند بسیار مهم است. شرکت‌های سود دهی در این استان داریم و باید در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مردم استان خدمت کنند.

وی افزود: استاندار اعلام کرده است که رشد اقتصادی استان از دو درصد به ۵ درصد رسیده است که این امر مایه مباهات است و این کار باید تداوم داشته باشد.

رئیسی با اشاره به لزوم آبرسانی به مردم خوزستان اظهار کرد: طرح آبرسانی غدیر توقع ما را بالا برد. طرحی سه ساله که در ۱۰ ماه و با استفاده از تجهیزات بومی انجام شده است. کشور نیازمند این حرکت‌های جهادی و جهشی است.

رئیس جمهور بیان کرد: حرکت جهشی و جهادی، انگیزه و اندیشه جهادی لازم دارد. بله درست است که اعتبار هم لازم دارد، ولی اندیشه و فکر جهادی هم لازم است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای چهارمین بار به عنوان رئیس جمهور به خوزستان سفر می‌کند، بیان کرد: اگر لازم باشد هر ماه به خوزستان می‌آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و تا زمانی که وعده‌های من به مردم خوزستان انجام نشود از پا نخواهیم نشست.

رئیسی همچنین اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ۲۶ شهر و بیش از ۱۰۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: این طرح که باید در مدت حداقل بین سه تا چهار سال اجرا می‌شد با یک کار جهادی و شبانه روزی توسط دو هزار نفر و در مدت ۱۰ ماه به سرانجام رسید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه طراحی و اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر با استفاده از توان داخلی انجام شده است، ادامه داد: این طرح توسط مهندسان و کارگران کشورمان و با مدیریت جهادی به مرحله اجرا رسید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: استان خوزستان سرزمین مجاهدان و شهیدان است و این استان دارای ظرفیت فراوانی است و مشکلات خوزستان با کار جهادی قابل رفع است.

وی گفت: متخصصان کشورمان با شعار ما می‌توانیم به مانند آنچه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و مجاهدان ما انجام دادند، زمینه امیدآفرینی در کشور را ایجاد و موجب یاس و نا امیدی دشمن شده‌اند.

رئیس جمهور افزود: با بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی غدیر، زوار حسینی نیز در مرز‌های خوزستان از نعمت آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند.

رئیسی با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به خوزستان بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم استان خوزستان طرح ساماندهی و جمع آوری فاضلاب است که در حال انجام و اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا