لیگ برتر تپانچه بانوان/ کرمزاده و رستمیان بر سکوی نخست ایستادند


لیگ برتر تپانچه بانوان/ کرمزاده و رستمیان بر سکوی نخست ایستادند

هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان امروز جمعه برگزار شد.

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان امروز (جمعه) در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در هفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی آتبین برگزار شد، هیات البرز مقابل فولاد هرمزگان شکست خورد، هیات کرمان، هیات فارس را از پیش رو برداشت، آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب مقابل هیات مازندران و مقاومت به برتری دست یافتند.

در فینال انفرادی این هفته از لیگ برتر تپانچه، هانیه رستمیان از هیات مازندران مقابل لعیا محمدی از شهید زین الدین قم در یک دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه 16 بر 14 به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و محمدی دوم شد. مهسا نیک‌نفس از هیات کرمان سوم شد و سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده چهارم ایستاد.

*قهرمانی کرمزاده در هفته دوم لیگ برتر تفنگ*

در هفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان 22، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه به ترتیب مقابل تیم‌های شهید زین الدین قم و تیگرا به برتری رسیدند، برلیان 22 نیز از سد مقاومت گذشت و فولاد مبارکه سپاهان مقابل نیروی زمینی ارتش پیروز شد.

لیگ برتر تپانچه بانوان/ کرمزاده و رستمیان بر سکوی نخست ایستادند

در فینال تفنگ بانوان آرمینا صادقیان از سپاهان و فاطمه کرمزاده از دانشگاه آزاد مقابل هم قرار گرفتند که در پایان کرمزاده با نتیجه ۱۶ بر ۶ به پیروزی رسید و در رده نخست ایستاد. آرمینا صادقیان از سپاهان و حسنی توتونچی از دانشگاه آزاد نیز دوم و سوم شدند.نجمه خدمتی دیگر تیرانداز تیم سپاهان نیز چهارم شد.

گفتنی است هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شد. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال 1361 توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

در این هفته از لیگ برتر تیراندازان کشورمان در رشته تفنگ و تپانچه با اهدای گل نام و یاد این شهیده را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز