زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم بهمن موتور به بازار اعلام شد


زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم بهمن موتور به بازار اعلام شد

مدیرعامل گروه بهمن با اعلام زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم بهمن موتور به بازار گفت برخی از مشکلات باعث شده تا برنامه‌های این گروه در زمان مقرر تحقق پیدا نکند.بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد 1401 عنوان کرد...

مدیرعامل گروه بهمن با اعلام زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم بهمن موتور به بازار گفت برخی از مشکلات باعث شده تا برنامه‌های این گروه در زمان مقرر تحقق پیدا نکند.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد 1401 عنوان کرد در حوزه تولید اتوبوس اسنا موفق شدیم محصول جدیدی را به بازار عرضه کنیم و به بخشی از نیاز بازار به خوبی پاسخ دهیم. وی افزود در حوزه خودروهای دیزلی هم موفق به عرضه امپاور BD500 شدیم.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که برخی از مشکلات باعث شده تا برنامه‌های این گروه در زمان مقرر تحقق پیدا نکند، گفت ریسپکت پرایم و دیگنیتی پرستیژ را به عنوان دو محصول جدید این گروه در مهر و آبان 1401 به بازار عرضه خواهیم کرد. علاوه بر این، میزان تولید محصولات این شرکت نیز در نیمه دوم سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.

زمان عرضه دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم بهمن موتور به بازار اعلام شد

علیمرادلو در مورد فعالیت مجموعه ایران دوچرخ نیز بیان کرد تنوع محصولات موتورسیکلت این مجموعه افزایش پیدا کرده و موتورسیکلت برقی نیز در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. وی در خصوص اشتغال‌زایی نیز اظهار کرد در سال 1401 نسبت به 2 سال قبل نیروی کار این گروه حدود 100 درصد افزایش پیدا کرده است؛ در واقع تعداد نیروی کار از 3 هزار نفر به 6 هزار نفر رسیده است. همچنین در آینده این تعداد باز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...