دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد: توسعه شبکه فیبر نوری و افزایش ظرفیت شبکه کشور


دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت هفته دولت در پیامی از عملیاتی کردن توسعه شبکه فیبر نوری تا پایان سال 1404 خبر داد. به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی – دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای...

دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت هفته دولت در پیامی از عملیاتی کردن توسعه شبکه فیبر نوری تا پایان سال 1404 خبر داد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد: توسعه شبکه فیبر نوری و افزایش ظرفیت شبکه کشور
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی – دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور به مناسبت هفته دولت گفت: توسعه شبکه فیبر نوری برای کاربران نهایی در کشور به میزان 20 میلیون پورت از برنامه های مصوب شورای عالی فضای مجازی بوده و دولت مصمم است این برنامه را تاپایان دوره فعالیت خود در سال 1404 عملیاتی کند.
وی افزود: اقدامات اولیه به منظور عملیاتی شدن این برنامه محقق شده و به همین منظور قراردادی اواخر سال گذشته توسط شرکت زیرساخت با شرکت های داخلی منعقد شده است.
فیروزآبادی تاکید کرد: براساس قرارداد مذکور، ظرفیت شبکه زیرساخت باید به دو برابر ظرفیت فعلی ارتقاء یافته تا بسیاری از مشکلات موجود در شبکه فضای مجازی کشور مرتفع شده و ظرفیت اولیه برای توسعه بیست میلیون پورتی فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی