آرمان‌گهر 2 چوکا 1؛ / لیگ‌یک/ اولین پیروزی شاگردان شهبا مقابل تالشی‌ها


آرمان‌گهر 2 چوکا 1؛ / لیگ‌یک/ اولین پیروزی شاگردان شهبا مقابل تالشی‌ها

شاگردان قاسم شهبا موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 تیم فوتبال چوکای تالش را با شکست بدرقه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول از امروز در شهرهای مختلف کشور از سر گرفته شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال آرمان گهر که در بازی اول مقابل چادرملوی یزد به تساوی یک بر یک دست یافته بود و البته پیروزی را در دقایق پایانی از دست داد به مصاف چوکای تالش رفت که بازی هفته اول خود را به دلیل حاضر نشدن نماینده مشهد بانتیجه سه بر صفر برنده شد.
آرمان گهری‌ که به دلیل بسته بودن پنجره تمام بازیکنانش را در اختیار ندارد و همین کار را برای آنها سخت کرده بود در نیمه اول این دیدار توانست از فرصت‌های خود نهایت بهره را ببرد و با تگ گل سجاد حسامی در دقیقه 40 به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم شاگردان محمد نصرتی برای ایجاد تساوی در مسابقه تلاش کردند و درنهایت در دقیقه 70 توانستند با ضربه کرملاچعب در دقیقه 70 به گل تساوی دست پیدا کنند ولی این پایان کار نبود و تیم میزبان توانسته با دبل حسامی در دقیقه 75 بار دیگر شاگردان شهبا را پیش بیندازد و اولین سه امتیاز فصل به حساب این تیم واریز شد.
با این نتیجه آرمان گهر 4 امتیازی شد و چوکا با سه امتیاز به هفته‌های اینده می‌اندیشد. در هفته سوم چوکا در خانه میزبان استقلال ملاثانی می‌شود و آرمان گهر هم به مشهد می‌رود تا با تیم به هم ریخته امید وحدت بازی کند که پس از عدم حضور مقابل چوکا در تالش دیدار هفته دوم را با پنج گل به خلیج فارس ماهشهر واگذار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)