تنها شخصیت سریال «بازی تاج و تخت» که می‌تواند در «خاندان اژدها» حضور داشته باشد


تنها شخصیت سریال «بازی تاج و تخت» که می‌تواند در «خاندان اژدها» حضور داشته باشد

با اینکه سریال «خاندان اژدها» ۱۷۲ سال قبل از دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد و این یعنی احتمال دیدن چهره‌های آشنا تقریبا صفر است، اما یک شخصیت وجود دارد که می‌تواند بدون نیاز به منحرف کردن زمان و مکان در خاندان اژدها ظاهر شود. همان‌طور که...

تنها شخصیت سریال «بازی تاج و تخت» که می‌تواند در «خاندان اژدها» حضور داشته باشد

با اینکه سریال «خاندان اژدها» ۱۷۲ سال قبل از دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد و این یعنی احتمال دیدن چهره‌های آشنا تقریبا صفر است، اما یک شخصیت وجود دارد که می‌تواند بدون نیاز به منحرف کردن زمان و مکان در خاندان اژدها ظاهر شود.

همان‌طور که شروع خاندان اژدها که این روزها از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود، به ما یادآوری می‌کند، سری جدید، ۱۷۲ سال قبل از دنریس تارگرین اتفاق می‌افتد. ما با مجموعه‌ای کاملا جدید از شخصیت‌ها روبه‌رو هستیم که بیش از یک قرن قبل از آنهایی که از بازی تاج و تخت به خاطر داریم متولد شده‌اند. این موضوع به این معنی است که احتمال دیدن چهره‌های آشنا تقریبا صفر است. نه جان اسنو، نه لنیستر و نه دنریس.

یک شخصیت وجود دارد که می‌تواند بدون نیاز به منحرف کردن زمان و مکان در خاندان اژدها ظاهر شود: ملیساندر (Melisandre)، ساحره سرخ که به استنیس باراتیون و بعد جان اسنو و دنریس تارگرین در مبارزه با وایت واکرها کمک کرد.

ملیساندر شبیه یک زن جوان به نظر می‌رسید اما در نهایت متوجه می‌شویم که او خیلی پیرتر از چیزی است که می‌نماید. در واقع او توسط خدای نور محافظت شده بود و در زمان Game of Thrones حدود ۴۰۰ سال سن داشت. او در دوران اوج امپراتوری والرین متولد شده و به این ترتیب در زمان House of the Dragon حدود ۲۰۰ سال داشته است.

تنها شخصیت سریال «بازی تاج و تخت» که می‌تواند در «خاندان اژدها» حضور داشته باشد

کاریس فن هاوتن (Carice van Houten) بازیگر هلندی نقش ملیساندر به ما یادآوری می‌کند که ساحره سرخ در زمان خاندان اژدها زنده بوده است. او در اینستاگرامش استوری یک هوادارا را بازنشر کرد که در آن نوشته بود: «همین الان خاندان اژدها را دیدم. فقط می‌خواهم بگویم ملیساندر قرن ها سن دارد…»

پس آیا ملیساندر می‌تواند در این مجموعه حضور داشته باشد؟ او در آتش و خون (Fire Blood)، کتاب جرج آر آر مارتین، که این سریال بر اساس آن ساخته شده حضور ندارد و اساسا دلیلی برای حضورش وجود ندارد. از نظر فنی می‌توانست حضور داشته باشد اما با توجه به تعهد مجریان این مجموعه به کتاب، این موضوع بعید به نظر می‌رسد. در نهایت اما در دنیایی که اژدهایان بر آسمان حکمرانی می‌کنند، هر چیزی ممکن است.

منبع: روزیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر