تسلا خواستار حذف ویدیوهای تبلیغاتی علیه خود شد


شرکت تسلا در نامه‌ای رسمی به مقامات آمریکایی، خواستار حذف ویدیوهای تبلیغاتی شرکت رقیب علیه خود شد.

تسلا خواستار حذف ویدیوهای تبلیغاتی علیه خود شد
تسلا خواستار حذف تبلیغات ویدیویی است که نشان می‌دهد خودرو‌های الکتریکی این شرکت، جان کودکان را تهدید می‌کند. گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر گمراه‌کننده بودن تبلیغ ویدیویی وجود دارد، اما سازنده آن قصد ندارد آن را حذف کند.

پس از گذشت زمان کوتاهی از انتشار این ویدیو‌های تبلیغاتی، شرکت خودرو‌های الکتریکی آمریکا نامه‌ای رسمی برای توقف انتشار این ویدیو‌ها صادر کرده است. اودود، مدیر شرکت Green Hills که با تسلا رقابت می‌کند، کمپینی را علیه سیستم‌های پیشرفته کمک راننده این خودروساز برقی راه اندازی کرده است.

اودود تبلیغات عمده‌ای را در روزنامه‌ها علیه تسلا به راه انداخته است؛ او دائما از ایلان ماسک و تسلا در شبکه‌های اجتماعی انتقاد می‌کند، و حالا تبلیغی را اجرا می‌کند که به نظر می‌رسد خودرو‌های الکتریکی تسلا به معنای واقعی «کودکان» را از بین می‌برند.

صاحبان تسلا و به طور خاص، آزمایش کنندگان بتای FSD تسلا نیز با ساخت ویدیو‌هایی به دنبال پاسخ به سوالات و ابهامات ایجاد شده توسط اودود هستند.

صرف نظر از تمام جزئیات ناپدید شده، چیزی که ما می‌دانیم این است که تسلا نامه را ارسال کرده، اودود آن را دریافت کرده و او از حذف آگهی ویدیویی خودداری می‌کند. در همین حال یوتیوب یکی از تبلیغات مخالف را حذف کرده است، زیرا در آن آزمایش‌کنندگان بتا FSD در واقع تا آنجا پیش رفته‌اند که از کودکان واقعی برای اثبات ارزش سیستم استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظر رهبر انقلاب درباره ادغام ارتش چه بود؟