گلایه های صریح مرجع تقلید معروف از دولت رئیسی بخاطر گرانی ها


گلایه های صریح مرجع تقلید معروف از دولت رئیسی بخاطر گرانی ها

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر صمت، با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور در دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

این مرجع تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

وی ادامه داد: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را به مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و متاسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل