سومین نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان برگزار شد


سومین نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان برگزار شد

با حضور با حضور مشاور استاندار و ریاست و اعضای قرارگاه فرهنگی خاتم و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سومین نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سومین نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوب کرمان با حضور مشاور استاندار و ریاست و اعضای قرارگاه فرهنگی خاتم، فعالان و نخبگان حوزه فرهنگی جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

«بهرام مسلمی مهنی» در این نشست، با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای این دغدغه، عدالت فرهنگی و جهاد فرهنگی را اصل قرار داده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بیان کرد: هنگامی کار فرهنگی به نحو مطلوب محقق می شود که جمع فعالان فرهنگی با یکدیگر هم افزایی و همگرایی داشته باشند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیران کل ادارات تابعه، تاکید بر این مهم دارند.

وی عنوان کرد: تا به امروز فعالیت های قرارگاه فرهنگی خاتم مطلوب بوده و نهادهای فرهنگی می توانند از ظرفیت این قرارگاه به عنوان یک مشاور فرهنگی استفاده کنند.

مسلمی مهنی با تاکید بر این که برقراری عدالت فرهنگی از اولویت های این اداره کل است، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل نشست هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی، هم افزایی و همگرایی در تدوین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: اولویت ها و نیازهای فرهنگی جنوب کرمان با سایر مناطق کاملا متفاوت است و ما به دنبال این هستیم که این سند را براساس نیازها و اولویت های فرهنگی منطقه تدوین کنیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با هم افزایی و همگرایی جبهه فعالان فرهنگی جنوب کرمان به صورت ماهانه یک کار فرهنگی مطلوب با اولویت مناطق محروم اجرا شود.

مسلمی مهنی عنوان کرد: برای تدوین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان از ظرفیت نیروهای انقلابی که در حوزه فرهنگ دغدغه مند و صاحب ایده هستند، استفاده می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: در راستای تدوین این سند راهبردی نیازها و اولویت های فرهنگی شهرستان ها شناسایی می شود.

وی در خاتمه گفت: در شهرستان های جنوب کرمان موسساتی به عنوان معین در نظر گرفته شده اند و اعتبار در اختیار آنها قرار داده شده که این موسسات باید از طریق هم افزایی و همگرایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای فرهنگی در ایجاد رویداد فرهنگی بزرگ مشارکت کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403