معنوی‌نژاد: هیچ تیمی برای شکست بازی نمی‌کند


معنوی‌نژاد: هیچ تیمی برای شکست بازی نمی‌کند

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.

محمدجواد معنوی‌نژاد پس از برگزاری نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر کاتوویتسه اظهار داشت: خدا را شکر بعد از سفری که داشتیم، شب گذشته استراحت کردیم و امروز نخستین جلسه تمرین توپی و بدنسازی خود را در شهر کاتوویتسه برگزار کردیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در حال کار کردن روی نقاط ضعف و قوت تیم ملی برزیل هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم. پیش از این سه مسابقه انجام دادیم که دو پیروزی به دست آوردیم. یک شکست هم در کارنامه داریم که البته در آن بازی هم می توانستیم برنده باشیم اما شرایط فراهم نشد. فکر می کنم خاصیت والیبال همین باشد که یک روی آن برد است و روی دیگر آن شکست.

معنوی‌نژاد: هیچ تیمی برای شکست بازی نمی‌کند

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: انشالله تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که مقابل برزیل عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. برزیل تیمی قدرتمند است که سابقه قهرمانی المپیک و قهرمانی جهان را دارد. در قهرمانی جهان هیچ تیمی برای شکست وارد زمین نمی شود و ما هم از این موضوع جدا نیستیم و امیدوارم که بتوانیم بهترین نمایش را مقابل برزیل داشته باشیم.

معنوی‌نژاد با اشاره به انگیزه بالای تیم ایران برای دیدار با برزیل، تصریح کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی بسیار آماده هستند و انگیزه بالایی دارند. در این چند روز باقی مانده با انگیزه بالا باید تمرینات را پشت سر بگذاریم تا با بدن و ذهن آماده وارد زمین مسابقه شویم.

شاگردان بهروز عطایی ساعت 23 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 15 شهریور به مصاف برزیل خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار صربستان با آرژانتین خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس