کشتار کوسه‌های چابهار برای سوپ بال +عکس، ویدئو


کشتار کوسه‌های چابهار برای سوپ بال +عکس، ویدئو

کاربران ایرانی از صید و کشتار کوسه در آب‌های خلیج فارس به تندی انتقاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، صید غیرمجاز یا به عبارتی کشتار کوسه ماهی‌ها در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان که با هدف قاچاق به کشورهای دیگر برای تهیه غذاهای گران قیمت صورت می‌گیرد، خبری است که قلب دوست‌داران محیط زیست را به درد می‌آورد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:در این رابطه عنوان کرد: «بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند. و متاسفانه اوایل مردادماه محموله سنگین ۳۶ تنی کوسه ماهیان و باله‌های کوسه قاچاق کشف شد.»
بسیاری از کاربران ضمن ابراز ناراحتی و تاسف نسبت به این واقعه عنوان می‌کنند منظور از خارجی‌ها همان چینی‌هاست که سبب شده است یک مملکت زیست بومش را اول از همه به خاطر پول و بعد برای تهیه‌ی غذای جوامع دیگر به نابودی بکشد؟!
جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند کشتن این کوسه‌ها چه بسا بهتر از این بود که بال‌هایشان را بکنند و در آبی عمیق اقیانوس رها کنند و کوسه‌ها بدون بال به خاطر سنگینی وزن‌شان به عمق آب بروند و با حس خفگی بدون بال و زجر بمیرند که این بدترین نوع نابودی جانداران است و جدا از وضعیت نابسامان محیط زیست عواملی همچون انسان هم کم کم دست به دست هم می‌دهند و نسل تمام حیوانات را منقرض می‌کنند و این انرژیه منفی را طبیعت به شکل‌های بدتر به ما انسان ها برمی‌گرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...