پیکر شهید مدافع امنیت در دامغان تشییع می‌شود/ خاک سپاری در شاهرود


پیکر شهید مدافع امنیت در دامغان تشییع می‌شود/ خاک سپاری در شاهرود

دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی دامغان که روز گذشته در بیمارستان ولایت به ضرب گلوله یک بیمار به شهادت رسید، امروز بعد از ظهر با حضور مردم متدین شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

ناجا اعلام کرده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی دامغان می‌رساند آئین تشییع جنازه شهید استوار یکم محمد جواد رحیمی جمعی کلانتری ۱۲ پیروزی شهرستان دامغان که روز گذشته در کمک و امداد رسانی به طرز مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: آئین تشییع پیکر این شهید بزرگوار از میدان امام (ره) تا جوار آستان مقدس امامزادگان محمد و جعفر (ع) برگزار خواهد شد لذا از همه مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت به عمل می‌آید در تشییع شهید مدافع امنیت حضور باشکوه داشته باشند.

بنا به اعلام مراسم وداع با پیکر شهید مدافع وطن استوار محمدجواد رحیمی با حضور خانواده، همکاران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان سمنان بعد از نماز مغرب و عشای شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار می‌شود.

گفته می‌شود بعد از این دو مراسم در دامغان و سمنان، پیکر شهید رحیمی به شاهرود (زادگاه این شهید گرانقدر) منتقل و سپس خاک سپاری خواهد شد. در واقع دو مراسم مذکور بالا صرفاً مشایعت شهید گرانقدر هستند و خاک سپاری با حضور آحاد مردم در شاهرود برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا