تداوم ارائه خدمات تکنسین‌های اورژانس اردبیل به زائران حسینی


تداوم ارائه خدمات تکنسین‌های اورژانس اردبیل به زائران حسینی

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل گفت: تکنسین‌های اورژانس اردبیل با اعزام به مرز مهران، تا پایان شهریور ماه به زائران خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدیان‌اردی صبح شنبه در آئین اعزام یک گروه اورژانس ۱۱۵ از استان اردبیل به مرز مهران اظهار کرد: نیروهای اورژانس اردبیل در مرز مستقر شده و به زائران نیازمند به خدمات پزشکی خدمات ارائه خواهند کرد.

علی محمدیان اردی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل با اشاره به اینکه این خدمات شامل تست فشار خون، دیابت، تست کرونا و … است، خاطرنشان کرد: این نیروها با استقرار در مرز مهران که در غرب کشور واقع است پذیرای زائران اربعین خواهند بود.

وی ادامه داد: این گروه اورژانس با هدف ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی و امدادی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل گفت: گروه اعزامی شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۲۰ تکنسین اورژانس ۱۱۵ است.

محمدیان اردی با بیان اینکه گروه اورژانس اعزامی استان اردبیل تا آخر شهریور ماه برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مرز مهران حضور خواهد داشت، تصریح کرد: به دلیل شیوع دوباره کرونا و احتمال اوج گیری این ویروس بعد از اربعین انتظار می‌رود مردم و زائرانی که از بارگاه نورانی اباعبدالله الحسین به شهرهای خود مراجعت می‌کنند نسبت به قرنطینه خود تا پایان ۱۵ روز اقدام کنند.

وی قطع زنجیره ابتلا را درگرو رعایت همگانی پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: در حال حاضر اردبیل در وضعیت نسبتاً نامساعدی از لحاظ ابتلا به کرونا به سر می‌برد که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم از میزان بستری‌های این ویروس در مراکز درمانی بکاهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی