مستند «خین بس» به جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» راه یافت


مستند «خین بس» به  جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» راه یافت

یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند «خین بس» به جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مستند «خین بس» به کارگردانی رضا دانش پژوه و از تولیدات حوزه هنری کهگیویه و بویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس «تدبیر زندگی» راه یافت.

وی با بیان اینکه اسامی فیلم‌های مستند راه یافته به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی توسط هیئت انتخاب اعلام شد، افزود: فیلم مستند «خین بس» به کارگردانی رضا دانش‌پژوه از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رویداد ملی سینمایی حضور دارد.

آئین با اشاره به اعضای هیئت انتخاب، تصریح کرد: پرستو کارگر، زهره زمانی و تیام یابنده اعضای هیئت انتخاب بخش‌های داستانی، مستند و پویانمایی این دوره از جشنواره بودند.

وی با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: در این مستند تهیه‌کننده و کارگردان: رضا دانش‌پژوه، دستیار کارگردان ضرغام عادلی، مدیر تولید خسرو روشناس، برنامه ریزان محمد فتحی و علی خوش‌رفتار، تدارکات حبیب‌الله دارایی، پوستر فاطمه یزدانی، تصویر، تدوین و صداگذاری توسط رضا دانش‌پژوه بوده است.

شایان‌ذکر است سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده به دبیری سید محمدرضا حسینی در پاییز سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی