اعلام زمان برپایی دوباره «حسینیه معلی»


اعلام زمان برپایی دوباره «حسینیه معلی»

تهیه کننده برنامه استعدادیابی «حسینیه معلی» گفت: فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» از چهارشنبه همین هفته هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

اعلام زمان برپایی دوباره «حسینیه معلی»

به گزارش ایران اکونومیست از معاونت سیما، سعید ستودگان گفت: فصل جدید برنامه حسینیه معلی از چهارشنبه همین هفته شانزدهم شهریور ماه هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چند قسمت از این برنامه را خواهیم داشت.

این تهیه کننده تلویزیون پیرامون اینکه آیا همچنان ضبط این برنامه ادامه دارد یا خیر بیان کرد: ضبط این برنامه تمام شده است و ما این روزها ضبط نداریم و مراحل فنی و تدوین برای پخش از تلویزیون را پشت سر می‌گذاریم. از سری اول این برنامه استقبال ویژه ای صورت گرفت و امیدوارم مخاطبان با فصل جدید این برنامه مذهبی باز هم ارتباط برقرار کنند.

برنامه تلویزیونی حسینیه معلی اولین برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی و روضه‌خوانی بود که در شب های دهه اول ماه محرم روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

به گفته هیئت داوران این برنامه استعدادیابی این برنامه جنبه رقابتی نداشته و فقط برای انتقال توانایی های جوان و عاشقان حسینی به تصویر کشیده است.

سید مهدی رسولی، سعید حدادیان، مجید بنی فاطمه و محمد صمیمی از مداحان برجسته اهل بیت(ع) هستند که در سری اول این برنامه حضور داشتند اما در قسمت پایانی این برنامه اعلام شد که سعید حدادیان در سری جدید این برنامه حضور نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته