شاخص بورس 12هزار واحد افت کرد


شاخص بورس 12هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۲هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس 12هزار واحد افت کرددر جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان در بیش از ۳۰۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۲ هزار و ۴۲۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۳۳ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعبارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان و گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان در ۱۸۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۶۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران و سنگ آهن گهر زمین بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه کوثر و بیمه تجارت نو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در