ماجرای خواننده‌ای که زمانی کشتی‌گیر بود!


ماجرای خواننده‌ای که زمانی کشتی‌گیر بود!

علیرضا افتخاری گفت: من زمانی کشتی می‌گرفتم و ورزشکار بودم. در یک مسابقه باختم و این تا مدت‌ها سرلوحه صحبت‌های پدر من شده بود، زیرا مردمان این سرزمین بر مردانگی و جوان‌مردی تعصب دارند.

علیرضا افتخاری ـ خواننده کشورمان ـ با اظهار نظری درباره دیوارنگاره جهان پهلوان تختی که در روز‌های اخیر در منطقه ۱۲ تهران رونمایی شد، یادآوری کرد که زمانی خود او هم کشتی می‌گرفته و ورزشکار بوده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا افتخاری که در برنامه «شب فیروزه‌ای» تلویزیون حاضر شده بود، درباره دیوارنگاره جهان پهلوان تختی که چند روز قبل با حضور رییس فدراسیون کشتی ایران و مسوولان شهرداری تهران، رونمایی شد، گفت: تصویر تختی تصویر ماندگاری است. باد و باران در آن تصویر در برابر آن فضای آسمانی خودش را می‌بازد.

او درعین حال تصریح کرد: ناراحت کننده است که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال این تصویر خواهد ماند، زیرا این کار اهمیت ویژه‌ای دارد. ما باید به گونه‌ای این آثار را کار کنیم که مدت زیادی باقی بمانند. کار‌های ما از خشت و گل است و مرمت آن سخت است. ما وقتی داریم تصویری را در دیوار کار می‌کنیم، باید ماندگاری تصویر را بیشتر کنیم.

علیرضا افتخاری سپس با یادآوری خاطره‌ای خاطرنشان کرد: من زمانی کشتی می‌گرفتم و ورزشکار بودم. در یک مسابقه باختم و این تا مدت‌ها سرلوحه صحبت‌های پدر من شده بود، زیرا مردمان این سرزمین بر مردانگی و جوان‌مردی تعصب دارند. ما نیز بر الگو‌های سرزمین خودمان تعصب داریم و با کشیدن تصویرشان، می‌خواهیم آن‌ها را ماندگار کنیم.

این خواننده همچنین با بیان اینکه اهمیت شعر بالاتر از آهنگ است، گفت: من قبل از اینکه قطعه‌ای را اجرا کنم باید بفهمم شاعر با چه پس زمینه‌ای شعر آن را سروده است، سپس بخش طلایی در شعر را با احساس و انگیزه و حال خودم بخوانم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...