تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری از جمله اقدامات مثبت در ایلام است


تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری از جمله اقدامات مثبت در ایلام است

ایلام-استاندار ایلام گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری از جمله اقدامات مثبت در ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز شنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در پایان هفته دولت و در یکسال کار و تلاش بی وقفه، مدیران کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده‌اند، اظهار داشت: می‌توان عملکرد این یکسال را با عملکرد دولت‌های قبل مقایسه کرد.

وی با عنوان این مطلب که امروز مردم از بلوغ سیاسی خاصی برخوردار هستند و خود تبیین گر هستند و می‌توانند تلاش و عملکرد دولت‌ها را مقایسه کنند، اضافه کرد: زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد خزانه نه تنها خالی بلکه هزاران میلیارد تومان بدهکاری نیز داشت و دولت جدید برای پرداخت حقوق مشکل داشت اما به لطف خدا دولت نه تنها در حال پرداخت تمام بدهکاری‌ها است بلکه در طول این یکسال گذشته نیز کارهای عمرانی، اقتصادی زیادی انجام داده است.

وی افزود: در دولت قبل روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند که در دولت سیزدهم با تولید انبوه واکسن و واردات واکسن، کرونا کاهش یافت و مدیریت شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت قبل زندگی و سرنوشت مردم را به برجام گره زده بود، گفت: اما این دولت مذاکرات هسته‌ای و برجام را با حفظ سه اصل «حکمت، عزت و مصلحت» پیش می‌برد و معیشت مردم به زلف برجام گره نزده است.

وی به توفیقات حاصل شده در بخش صادرات به کشور عراق اشاره کرد و گفت: از نظر ریالی ۸۶ درصد افزایش صادرات در طول پنج ماه ابتدایی سال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ایجاد شده است.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: خدمت صادقانه و بی منت نصب العین همه مدیران باشد چراکه واژه خدمت صادقانه و بی منت برگرفته از حضرت امام (ره) و دولت شهید رجایی و باهنر است.

وی تصریح کرد: رضایتمندی مردم، افتتاح تعداد بیشتری از پروژه‌ها و تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری از جمله اقدامات مثبت مدیران در طول یکسال خدمت در دولت سیزدهم بود که قابل تحسین و تقدیر است.

وی تاکید کرد: امروز خروجی همه اقدامات و تلاش همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، رضایتمندی مردم در همه عرصه‌ها است که این خدمت رسانی بی وقفه که از شعارهای دولت سیزدهم است باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: رضایتمندی مردم، بهترین کلید واژه‌ای است که از امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگو برجای مانده است و باید میراث دار آن باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود رقابت در علم و تلاش برای پیشی گرفتن از سایر مدیران برای خدمت رسانی به مردم ارزشمند خواند و گفت: خدمات و خدمت رسانی به مثابه دو ماراتن است اما همه برنده نمی‌شوند و فقط یک نفر اول می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موضوع کنگره بزرگ اربعین گفت: بسته شدن مرز از جمله بدترین خبرهای دوران زندگی من بود اما بنده مدال نوکری امام حسین (ع) و زوار اباعبدالله را بروی لباس خود نصب کرده‌ام و مدیران هم این مدال را نصب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !