با این خریدها پرسپولیس باید همه جام‌ها را درو کند


با این خریدها پرسپولیس باید همه جام‌ها را درو کند

پرسپولیس بالاخره موفق شد شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال را هم بخرد و حالا خیال یحیی گل محمدی در خط حمله راحت شده است.

به گزارش مشرق، عباس کارگر هافبک تند و تیز پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه گفت: به نظر می رسد پرسپولیس خیلی قوی تر از سال گذشته شده باشد. پرسپولیس فصل جدید باید همه جام‌های ممکن را درو کند. این تیم با این خریدها به علاوه مهره‌های تأثیرگذاری نظیر مهدی ترابی، میلاد سرلک و … باید فصل بعد به یک جام و لیگ برتر هم قناعت نکرده و همه جام‌ها را درو کند. من فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد.

وی ادامه داد: شیخ دیاباته در ایران بازی کرده و حتی آقای گل شده است. بنابراین فضای فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی را می شناسد و احتمالا خیلی زودتر در تیم پرسپولیس جا خواهد افتاد. امیدوارم او با آمادگی به ایران آمده باشد و با انگیزه فراوان برای موفقیت تیم جدیدش بجنگد. البته باز تأکید می کنم انشالله این بازیکن مصدوم یا مشکلی نداشته باشد و اگر سرحال و سلامت باشد راحت می تواند برای پرسپولیس گل بزند.

کارگر در مورد یورگن لوکادیا نیز تصریح کرد: گلی که لوکادیا به صنعت نفت آبادان زد نشان از شم گلزنی بالایش داشت اما به نظر می رسد او از آمادگی آرمانی خیلی فاصله گرفته باشد. من نمی دانم چرا یک فوتبالیست حرفه ای و اروپایی در تعطیلات این طور بدن خودش را رها کرده باشد ولی به هر حال مشخص است مهاجم خوبی است. او می تواند با هوش ذاتی اش به خط حمله پرسپولیس کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید:

کنایه محرمی به سپاهان: سپاهانی‌ها خریدهای خودشان را با دلار دولتی حساب کرده‌اند!

پیشکسوت پرسپولیس افزود: نکته ای که یحیی گل محمدی به خوبی به آن پی برده و انجام داده است بازی دادن به لوکادیاست. این مهاجم هلندی گرچه هنوز ۱۰۰ درصدی نیست اما باید بازی کند تا به مرزآمادگی برسد. اغلب بازیکنان این طوری هستند و با بازی کردن زودتر شرایط ایده آل را بدست خواهند آورد. بازی ندادن و نیمکت نشین کردن یورگن لوکادیا نمی توانست تصمیم درستی باشد و حالا می بینیم این بازیکن تازه وارد گل هم برای پرسپولیس زده است.

عباس کارگر ضمن اشاره به وضعیت مهدی عبدی، یادآور شد: مهدی عبدی مهاجم جوان و با استعدادی است اما قدر خودش را نمی داند. من نمی دانم شرایط تمرینی یا وضعیت دقیق او چیست ولی این را می دانم هیچ مربی بازیکن آماده اش را نمی تواند بیرون بگذارد. اگر مهدی عبدی همان مهدی عبدی دو سال پیش لیگ قهرمانان آسیا باشد دلیلی ندارد یحیی از او استفاده نکند. شاید ذهن مهدی عبدی درگیر پیشنهاد پرتغالی ها در ابتدای فصل باشد. او نباید فراموش کند که خیلی از بازیکنان ایرانی به عشق لژیونر شدن به پرتغال رفتند و برگشتند. یکی این وسط مثل مهدی طارمی استثنا بوده و بقیه اغلب ناموفق بوده اند. بنابراین مهدی باید تمرکزش را روی تمرین و مسابقات پرسپولیس بگذارد اگر می خواهد به جایی برسد.

وی درخصوص بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم هوادار، اظهار داشت: در لیگ امسال به نظر می رسد دیگر هیچ تیم ضعیفی وجود نداشته باشد. شما می بینید تیم کم امکاناتی مثل نفت مسجد سلیمان به تهران می آید و از استقلال پرمهره و سرمربی خارجی اش امتیاز می گیرد. بنابراین دیگر نمی توان گفت که تیم آسانی وجود دارد. تیم هوادار هم می تواند برای پرسپولیس دردسرساز باشد اگر بچه ها این تیم را دست کم بگیرند. باید پرسپولیس در این بازی هوشیار باشد و با تمرکز کامل برابر این تیم بازی کند تا غافلگیر نشود. البته پیش بینی من این است که با اختلاف دو گل انشالله برنده خواهیم شد.

عباس کارگر در پایان درمورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز گفت: وقتی فوتبالی ها نقشی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ندارند چه حرفی باید زد؟ چه کسانی تصمیم گیرنده هستند؟ یک عده غیر فوتبالی از تهران و شهرستان های مختلف به عنوان مجمع می آیند و با لابی کردن با افراد مورد نظر خودشان رأی می دهند و به عاقبت و آینده فوتبال این مملکت هم فکر نمی کنند. شما پارسال دیدید یک فوتبالی و بزرگی مثل علی کریمی خواست شانس خودش را امتحان کند اما چه شد؟ اجازه نمی دهند فوتبالی ها حتی به صندلی ریاست فدراسیون نزدیک شوند. بنابراین بهتر است ما نظری ندهیم و فقط تماشاگر این انتخابات باشیم!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا