آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه‌ای‌های بیمه


آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه‌ای‌های بیمه

سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه‌ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.

تلاش برای بهره‌مندی تمام فعالان بیمه‌ای کشور از بازار آنلاین بیمه

مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده‌نگر همراه و بنیانگذار استارتاپ پاساژ بیمه با اشاره به آغاز فعالیت این سامانه، عنوان کرد: استارتاپ پاساژ بیمه یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که تفاوت‌های زیادی با سامانه‌های موجود خرید آنلاین بیمه دارد و ابتکاری نو در حوزه اینشورتک محسوب می‌شود.

ایوب توحیدنیا اظهار کرد: سامانه پاساژ بیمه به نوعی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری خود قرار داده است و سعی در معرفی بیمه‌گزاران و خریداران خدمات بیمه‌ای به نمایندگان و کارگزاران برای خرید انواع بیمه نامه‌ها از جمله بیمه نامه‌هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد.

بنیانگذار استارتاپ پاساژ بیمه با اشاره به اینکه، بخش بزرگی از نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه کشور در تلاش برای دریافت مجوز و راه اندازی سایت فروش آنلاین بیمه هستند، گفت: دریافت مجوز برخط و راه اندازی سایت، بخش آسان این قضیه است و در ادامه هزینه‌های هنگفت و کمرشکن نگهداری و به روز رسانی سامانه، هزینه‌های سرسام آور تبلیغات و سایر هزینه‌های مرتبط عملاً این نوع از پروژه‌ها را با شکست مواجه می‌کند.

آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه‌ای‌های بیمه

توحیدنیا در مورد مزایای حضور در پاساژ بیمه اظهار کرد: کاهش بیش از ۹۰ درصدی هزینه‌های حضور در بازار آنلاین بیمه برای نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ای، دستاورد بزرگی برای فعالان این حوزه است.

وی در مورد نحوه حضور نمایندگان و کارگزاران در سامانه پاساژ بیمه نیز گفت: در این سامانه غیر از حق اشتراک، هیچ هزینه دیگری از همکاران عضو در سامانه دریافت نخواهد شد و کارمزد و هزینه صدور، همگی جزء پرتفوی نماینده یا کارگزار خواهد بود.

توحیدنیا با اشاره به محدود بودن تعداد نمایندگان و کارگزاران در هر شهر، تاکید کرد: در مراکز استان‌ها حداکثر تعداد ١٠ کارگزار و ١٠ نماینده از هر شرکت بیمه و در سایر شهرستان‌ها حداکثر تعداد ٥ کارگزار و ٥ نماینده از هر شرکت بیمه امکان حضور در این سامانه را خواهند داشت و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: تخفیف‌هایی برای ثبت نام در سامانه پاساژ بیمه در نظر گرفته شده است و حق اشتراک نمایندگان و کارگزاران بیمه تا پایان شهریور ۱۴۰۰ رایگان خواهد بود.

تفاوت‌های پاساژ بیمه با سایر استارتاپ های بیمه‌ای

سامانه پاساژ بیمه یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است که تفاوت‌های زیادی با سامانه‌های موجود خرید آنلاین بیمه دارد و ابتکاری نو در حوزه اینشورتک محسوب می‌شود. این سامانه فروشنده مستقیم بیمه نامه نیست و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش صنعت بیمه استفاده خواهد کرد. در واقع پاساژ بیمه تنها نقش معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ای و خریداران بیمه را متقابلاً به هم ایفا می‌کند و خود به صورت مستقیم در پروسه فروش آنلاین بیمه دخالت نمی‌کند و در کنار آن، این استارتاپ امکان مقایسه و استعلام بیمه نامه‌ها را فراهم آورده است. در این سامانه خریدار بیمه، می‌تواند اطمینان حاصل کند که بهترین نوع بیمه با پوشش‌های کامل و کمترین هزینه را از یکی از نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه، خریداری کرده است.

برنامه زمانبندی آغاز فعالیت پاساژ بیمه

بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مدیران استارتاپ پاساژ بیمه، فرآیند ثبت نام نمایندگان بیمه و ثبت نام کارگزاران رسمی بیمه از سراسر کشور در سامانه پاساژ بیمه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

پس از پایان ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران و از اول مهر ۱۴۰۱ فعالیت اصلی سایت پاساژ بیمه آغاز خواهد شد و عموم مردم می‌توانند با اطمینان خاطر، بیمه نامه‌های خود را از فعالان اصلی صنعت بیمه استعلام کرده و یا از نماینده و کارگزار دلخواه خود خرید کنند.

مزایای حضور در پاساژ بیمه برای نمایندگان و کارگزاران

حضور در پاساژ بیمه مزایای بی شماری را برای نمایندگان شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و کارگزاران رسمی بیمه به همراه خواهد آورد. از جمله مهمترین مزایای حضور در این سامانه می‌توان به جلوگیری از کاهش سهم فروش شبکه عظیم صنعت بیمه به نفع استارتاپ ها و فعالان غیر بیمه‌ای این بازار، کاهش بیش از ۹۰ درصدی هزینه‌های حضور در بازار آنلاین بیمه، امکان اضافه کردن مشتریان جدید از سراسر کشور به پرتفوی نمایندگان و کارگزاران و استفاده از روش‌های نوین و استفاده از روش‌های ترکیبی فروش آنلاین و آفلاین بیمه اشاره کرد.

آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه‌ای‌های بیمه

پاساژ بیمه در یک نگاه

سامانه پاساژ بیمه توسط شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده‌نگر با کد ۳۸۰ به عنوان یک شرکت فناور مستقر در مرکز رشد، طراحی و ارائه شده است و تلاش می‌کند با شعار «خرید بیمه از حرفه‌ای ها» و با کمک گرفتن از شبکه عظیم فروش بیمه کشور، بخشی از خلاهای فروش آنلاین بیمه را پر کند. پاساژ بیمه دارای مجوز رسمی برخط از بیمه مرکزی ایران است و رویکرد جدیدی نسبت به سایر سامانه‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین مقایسه و خرید بیمه ارائه کرده است.

این سامانه امکان استعلام فوری انواع بیمه نامه‌ها را برای افراد حقیقی و حقوقی اعم از شرکت‌ها، ارگان‌ها، نهادها، کارخانجات و ادارات فراهم کرده است و در تلاش است تا بخشی از نیازها و دغدغه‌های فعالان شبکه فروش بیمه در زمینه راه اندازی زیرساخت‌های فروش آنلاین را نیز رفع کند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت پاساژ بیمه به آدرس pasajbime.com ، صفحه اینستاگرام این سامانه برای نمایندگان و کارگزاران همکار و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱-۹۱۰۱۹۷۲۴ و ۰۹۳۵۹۱۰۱۹۷۲ تماس حاصل نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی