اسم رمز جدید در پرسپولیس


اسم رمز جدید در پرسپولیس

با جذب شیخ دیاباته توسط پرسپولیس، خط حمله این تیم با لوکادیا به مخوف‌ترین تیم لیگ برتر تبدیل شده است.

اسم رمز جدید در پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ شیخ دیاباته خبرسازترین بازیکن نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران شد. او که دو فصل برای تیم استقلال بازی کرد و در فصل نخست حضورش در استقلال، با ۱۹گل زده، کفش طلای فوتبال ایران را برنده شد، پس از یک فصل بازی در الغرافه قطر، به ایران بازگشت و با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

این مهاجم ۳۴ ساله اهل مالی با پرسپولیس قراردادی یک ساله بسته است و می‌تواند زوج یورگن لوکادیا باشد یا کنار عبدی و پاکدل بازی کند. هواداران پرسپولیس با وام گرفتن از نام دیاباته و لوکادیا، برای خط حمله تیم خود، اسم رمز «دیا دیا» را انتخاب کرده‌اند.

دیاباته دو فصل برای استقلال بازی کرد و در فصل اول حضورش، عملکردی تحسین‌برانگیز داشت؛ اما در فصل دوم، مصدوم شد و کمی بی‌نظم بود. البته محمود فکری و فرهاد مجیدی هم نتوانستند آن‌طور که استراماچونی از او بازی می‌گرفت، از دیاباته در استقلال خوب استفاده کنند. استقلال در فصل گذشته به تمدید قرارداد با او چندان تمایل نداشت و دیاباته با پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، به الغرافه رفت. بازگشت به ایران و بازی برای پرسپولیس انگیزه تازه‌ای برای او است تا بار دیگر بدرخشد.

دیاباته سابقه بازی در تیم‌های متس فرانسه و بنونتو ایتالیا را دارد و همیشه مهاجمی گلزن بوده است. او در تیم الامارات نیز بازی کرد. ۱۶ گلی که او فصل گذشته برای الغرافه زده، پرسپولیس را امیدوار کرده است که دیاباته ۳۴ ساله در لیگ ایران هم پردرخشش ظاهر شود.

این مهاجم ۱۹۴ سانتی‌متری که با تیم استقلال، سابقه آقای گلی در لیگ ایران را هم در کارنامه دارد، شاید بهترین خرید پرسپولیس و مهم‌ترین نقل‌وانتقال تابستانی فوتبال ایران باشد. باشگاه الغرافه به‌زودی رضایت‌نامه او را صادر می‌کند تا بتواند با پیراهن پرسپولیس بازی کند./ خبرانلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری