اقدامات اساسی برای تامین اعتبار راه‌آهن بوشهر - شیراز انجام شد


اقدامات اساسی برای تامین اعتبار راه‌آهن بوشهر - شیراز انجام شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: اقدامات اساسی برای تامین اعتبار راه‌آهن بوشهر - شیراز انجام شده و دستور تأمین اعتبار این پروژه از محل تهاتر نفت صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در نشست با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم برنامه‌های مهمی را برای رفع مشکلات مردم مد نظر دارند که این اقدامات موجب امیدواری مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم اضافه کرد: دولت سیزدهم به وعده‌های خود پایبند است و هر وعده‌ای می‌دهد آن را به اجرا در می‌آورد.

استاندار بوشهر رفع مشکلات معیشتی مردم را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دولت عنوان کرد و ادامه داد: تلاش تلاش دارد که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهتر شود و هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی با تقدیر از برنامه‌های هفته دولت همه دست‌اندرکاران این برنامه‌ها تصریح کرد: برنامه‌های هفته دولت با فعالیت معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران ادارات، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و همراهی مردم به خوبی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه باید تکمیل پروژه‌ها با جدیت دنبال شود افزود: با بهبود وضعیت اقتصادی کشور و استان بوشهر، مردم امیدوار شده‌اند و باید در گره‌گشایی از مشکلات مردم و رفع موانع در بخش‌های مختلف از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

پیگیری مسئله ته‌لنجی

محمدی‌زاده ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد سفر رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت، مسئولان کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی به استان بودیم که اقدامات خوبی در این سفر انجام شد.

وی با اشاره به بررسی موضوعات ته لنجی، آب شرب، خط ریلی، مبادلات مرزی و دیگر مسائل استان در این سفرها بیان کرد: از هر فرصتی برای تأمین منابع و افزایش خدمات به مردم استفاده می‌شود.

استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی برای تصویب طرح کالا همراه ملوان «ته‌لنجی» در اسرع وقت در مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان کرد: اتصال بوشهر به خط ریل سراسری از دیگر برنامه‌های مهم است.

وی اضافه کرد: خط ریلی زمانی مقرون به صرفه می‌شود که به بنادر و اسکله‌های بندری متصل شود و اگر خط ریلی استان فارس به بوشهر و عسلویه متصل نشود ارزش اقتصادی ندارد از این نظر اتصال خط ریلی به استان بوشهر در دستور کار ویژه قرار دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به پروژه راه‌آهن گفت: برای چهار پروژه راه‌آهن در کشور از جمله استان بوشهر دستور تأمین اعتبار آن از محل تهاتر نفت از طریق صندوق توسعه ملی صادر شد.

وی در ادامه اربعین حسینی را یک حرکت جهانی و مهمترین واقعه فرهنگی در تاریخ دانست و گفت: اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام بزرگترین اقدام فرهنگی برگرفته از نظام اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر حضور با شکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: اربعین کاری اثرگذار و فرهنگی بزرگ است که در مقابله با هجمه فرهنگی بسیار مهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط