کارگاه مبانی نقاشی ایرانی در شهرکرد برگزار شد


کارگاه مبانی نقاشی ایرانی در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- کارگاه مبانی نقاشی ایرانی با تکیه بر آشنایی با جنبه‌های مختلف نقاشی ایرانی از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزشی مبانی نقاشی ایرانی با حضور «محمد رضا یدالهی» از نقاشان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: مباحث مطرح شده این کارگاه در رابطه با هنر، تاریخ، مکاتب اصول و تکنیک‌های مختلف نقاشی ایرانی بود و در بخش دیگر استاد یدالهی به تدریس عملی مبانی، طراحی و اصول و فنون نقاشی ایرانی برای هنرمندان و علاقمندان این کارگاه پرداخت.

به گفته وی هدف اصلی این کارگاه آموزشی شناخت، آموزش و ارایه ساختار کاملی از نقاشی ایرانی و توجه به هنر ایرانی برای علاقمندان و هنرمندان استان بوده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی هنری در رابطه با هنر ایرانی در دستور کار هنرهای تجسمی حوزه هنری است و با توجه به استقبال علاقه مندان استانی کارگاه های تجسمی در رشته های مختلف در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این کارگاه ۲۰ هنرجو شرکت کننده تکنیک‌های مختلف نقاشی ایرانی و مکاتب این هنر را در نگارخانه سوره شهرکرد فرا گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...