قدرت دفاعی کشور با تکیه بر علوم روز دنیا باید همچنان تقویت شود


قدرت دفاعی کشور با تکیه بر علوم روز دنیا باید همچنان تقویت شود

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیشرفت نظامی کشور را شایسته دانست و گفت: با این وجود قدرت دفاعی کشور با تکیه بر علوم روز دنیا باید همچنان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر شنبه در دیدار مسئولان پایگاه پدافند هوایی شهرآباد مانه و سملقان که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به تقویت چشمگیر قدرت نظامی و دفاعی کشور، اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اثری بر پیشرفت کشور به‌ویژه در حوزه دفاعی نداشت؛ به‌گونه‌ای که این نظام با تکیه بر نیروهای جوان داخلی در بسیاری از عرصه‌های دفاعی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: با وجود این پیشرفت‌ها، قدرت دفاعی کشور با تکیه بر علم روز باید تداوم داشته باشد؛ زیرا دشمنان نیز همواره در پی دستیابی به فناوری جدید در حوزه نظامی هستند.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی، افزود: دشمنان با آغاز جنگ تحمیلی تصور می‌کردند در کمترین زمان بر کشور ما مسلط می‌شوند؛ اما جوانان این مرز و بوم با ایثار وصف ناپذیر خود تمامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: امروزه نیز با همت جوانان کشور، همگان نه‌تنها به اقتدار نظامی و بازدارندگی کشور ما معترف هستند بلکه پیشرفت‌های دفاعی ما از محاسبه دشمنان نیز خارج شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر انجام پژوهش‌های علمی در حوزه دفاعی، گفت: امروز باید فعالان این حوزه در راستای کسب علوم جدید تلاش کنند تا با دستیابی به فناوری‌های جدید دفاعی، نظام و ارزش‌های اسلامی از گزند دشمنان حفظ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری برخورداری از ارزش‌های اخلاقی و معنوی را وجه تمایز نیروهای نظامی ما از سایر ارتش‌های جهان دانست و یادآور شد: امروز قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروهای مؤمن و انقلابی و تجهیزات پیشرفته، آماده دفع تجاوز دشمن در هر نقطه و شرایطی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج