طلاب تهذیب نفس را در درجه نخست اولویت خود قرار دهند


طلاب تهذیب نفس را در درجه نخست اولویت خود قرار دهند

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: طلاب و روحانیان باید در درجه نخست تهذیب نفس و در وهله بعد تلاش برای تربیت و تعالی جامعه را اولویت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب سطح ۲ و ۳ مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، با اشاره به رسالت‌های طلبگی، اظهار کرد: فهم دقیق و خوب دین و انتقال آن به بهترین نحو از مهم‌ترین وظایف طلاب است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در این راستا می‌بایست ابتدا نفس خود را تزکیه کنیم، افزود: طلاب و روحانیان باید در درجه نخست تهذیب نفس و در وهله بعد تلاش برای تربیت و تعالی جامعه را اولویت خود قرار دهند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با برشمردن ملزومات طلبگی، خطاب به طلاب سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه، گفت: پس از طی مراحل و مقدمات مورد نیاز، حتماً ملبس شده و با برخورداری از نشان طلبگی، مبلغ علمی و عملی دین باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین با تأکید بر کار نظام‌مند و متشکل در حوزه دین و فرهنگ، گفت: در شرایطی که دنیای استکبار با تمام توان به مقابله با جبهه حق آمده، برای فائق آمدن در این نبرد فراگیر، باید جبهه فرهنگی منسجمی تشکیل داد و در میدان تبیین و تشریح دین فعالیت جهادی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم