آتش‌ سوزی در یک بیمارستان پایتخت + جزئیات


آتش‌ سوزی در یک بیمارستان پایتخت + جزئیات

پارسینه: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در آی سی یو یک بیمارستان در خیابان آبان خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند.

آتش‌ سوزی در یک بیمارستان پایتخت + جزئیات
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق بیمارستان در خیابان آبان اظهارداشت: این حادثه ساعت ۹:۴۲ دقیقه از طریق سامانه ۱۲۵ به نیرو‌های آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: حادثه در آی سی یو یک بیمارستان در خیابان کریم خان، خیابان آبان بر اساس ارزیابی‌های اولیه به دلیل اتصالی تابلو برق به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده می‌کنند در طبقه سوم این ساختمان پنج طبقه در بخش آی‌سی‌یو، در میز چوبی که پرستاران در آن‌جا مستقر می‌شوند آتش‌سوزی رخ داده بود و به یک الی دو تخت نزدیک این میز نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی باعث دودگرفتگی در همین بخش و در این طبقه شده بود. آتش‌نشانان همزمان با اطفاء، عملیات نجات و خارج کردن بیمارانی که نیاز به خروج داشتند را نیز انجام دادند.

ملکی تصریح کرد: حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر از افرادی که در این بخش گرفتار شده بودند به محل امنی منتقل شدند. خوشبختانه به سرعت این آتش خاموش شد. تخلیه دود و ایمن‌سازی نیز انجام شد. مورد مصدومیت و تلفات جانی هم گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این مرکز هم مورد بازدید قرار گرفته بود و اخطارهای لازم ارائه شده بود هنوز از نظر ایمنی در این بیمارستان نواقصی وجود دارد و ما امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات رفع شود. امیدواریم تا قبل از اینکه حوادث تلخی را شاهد باشیم مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پای کار ایمن‌سازی ساختمان‌هایشان بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟