وزیر ارشاد رئیس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد


وزیر ارشاد رئیس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد

حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه توسط رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطاء شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی آیت‌الله محمدکاظم صدیقی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف این وزارتخانه منصوب شد.

در این نشست آیت‌الله محمدکاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیر و تعدادی از مسئولان این ستاد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین آن وزارتخانه، رئیس، جانشین و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام خود را دریافت کردند.

بر این اساس محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه و سیدمحمد هاشمی شیرازی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر در امور فرهنگی به عنوان جانشین و دبیر این شورا حکم خود را با امضای دبیر ستاد دریافت کردند.

غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این دیدار گفت: در حکومت اسلامی مهمترین دژی که خدا منظور کرده امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت‌الله محمدکاظم صدیقی افزود: این دو فریضه، محافظ تک تک احکام شریعت هستند و بالاترین معروف حفظ نظام و افزودن بر اقتدار نایب امام زمان (عج) و بدترین منکر تضعیف نظام است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی نظام افراد معتقدی هستند و حضورشان در سنگر خدمت، قبول فرماندهی یک جبهه است، گفت: دولت فعلی نقطه عطفی است؛ نه اینکه گلایه نداریم و توقعات برآورد شده ولی به دنبال خدمت به دین است و در تحقق منویات نایب امام زمان(عج)در حد تشخیص و امکاناتش سرسوزنی مضایقه نمی کند.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست، تصریح کرد: دشمن یک لحظه هم از تخریب اعتقادات و اشاعه فساد غافل نیست و اگر سنگرها را مستحکم نکنیم و به میدان نیاییم باختیم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را همفکری مشترک و استفاده از امکانات طرفین برشمرد و افزود:در طراز این فریضتین هنوز قدم مهمی برداشته نشده ولی ظرفیت بسیار بالایی است و می شود تدارک مافات کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در تقابل با جریان غرب زده، برای ساخت فیلم های فاخری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کند.

وی تأکید کرد: دشمن قوی نیست ما ضعیف عمل می کنیم هیچ نترسید و با قوت پیش بروید.

اهتمام وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار بسیار سختی را آغاز کردیم و پیش رو داریم.

محمدمهدی اسماعیلی تصریح کرد: بهترین عناصر متخصص و انقلابی را در وزارتخانه بکار گرفته ایم و این کار بزرگ نیاز به همکارانی با عزم و جهاد انقلابی دارد.

وی بر اهتمام وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های اصلی برنامه ها و اقدامات وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست مشترک، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالب جدی و کاری را بیان کرد و طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید