انتقال 395 مصدوم حوادث به مراکز درمانی توسط ناوگان هلال احمر


انتقال 395 مصدوم حوادث به مراکز درمانی توسط ناوگان هلال احمر

سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از انتقال ۳۹۵ مصدوم حوادث مختلف به مراکز درمانی توسط ناوگان زمینی و هوایی هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان موسوی با اشاره به اهم عملیات‌های امداد و نجات از تاریخ یک تا ۱۲ مردادماه گفت: در مجموع ۸۰۶ مأموریت از ابتدای شهریورماه تاکنون توسط جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به حوادث و سوانح مختلف به انجام رسیده که در این مأموریت‌ها به ۴ هزار و ۵۸۶ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در این بازه زمانی ۵۹۶ نفر را از خطر حوادث نجات داده به ۵۱۸ نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه داده و ۳۹۵ مصدوم را به مراکز درمانی جهت درمان تخصصی منتقل کرده است.

موسوی ادامه داد: در ۱۲ روز گذشته ۷۸ عملیات تخصصی رهاسازی مصدوم در جاده‌های کشور توسط نیروهای ویژه هلال احمر انجام شده که در این عملیات‌های رهاسازی، ۱۴۶ مصدوم سوانح ترافیکی نجات داده شدند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در تمامی ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان در تمامی عرصه‌ها هستند و جهت امدادرسانی بهتر به زائران در مراسم پیاده روی اربعین تمامی نیروهای هلال احمر به آماده باش کامل درآمده و در ایستگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر مستقر شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس