بررسی مشخصات فنی خودرو سورن پلاس/ این خودرو چه قیمتی دارد؟


بررسی مشخصات فنی خودرو سورن پلاس/ این خودرو چه قیمتی دارد؟

سمند سورن پلاس یکی از جدیدترین خودروهای سبد محصولات ایران‌خودرو است. مشخصات فنی این خودرو چیست؟ سورن پلاس چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، سمند سورن پلاس یکی از جدیدترین خودروهای سبد محصولات ایران‌خودرو است.

مشخصات فنی سمند سورن پلاس در کنار ابعاد کابین و حجم صندوق عقب این خودرو، نشان‌دهنده آن است که یک خودروی کاملا مناسب برای خانواده‌های ۴ تا ۵ نفره است.

سمند سورن پلاس جدید می‌تواند از جنبه‌های مختلفی هم‌چون مشخصات فنی، میزان آلایندگی، مقدار مصرف سوخت ترکیبی، مشخصات ظاهری و… نگاه طیف وسیعی از خریداران خودرو را به سمت خود جلب کند.

آپشن‌ها و امکانات

سمند سورن پلاس علاوه بر امکانات مدل‌های پیشین به تجهیزات جدیدتری همچون کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. از جمله مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن معمولی نیز می‌توان به حسگر فاصله‌سنج عقب، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، دکمه‌های کنترل روی فرمان، سیستم صوتی شش اسپیکر با خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث و دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، اشاره کرد.

همچنین تهویه مطبوع خودکار به علاوه دریچه تهویه عقب، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۶ حالته، صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی ۴ حالته، روکش صندلی پارچه‌ای، تریم مشکی‌رنگ فضای داخل، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینه‌های جانبی تاشونده با تنظیم برقی و مجهز به گرم‌کن، شیشه‌های سولار، شیشه بالابر آنتی‌ترپ دیگر امکانات این خودرو هستند.

قیمت در بازار

آنگونه که خودرو ۴۵ نوشت ،ایران خودرو در زمستان ۹۸ مدل جدید سمند سورن را رونمایی کرد و نام «سورن پلاس» را روی آن گذاشت. تولید خودرو جدید در تابستان ۹۹ آغاز شد و در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت. افرادی که نامشان در قرعه‌کشی طرح پیش فروش مشخص شد، اولین سری سورن پلاس را در پاییز ۹۹ تحویل گرفتند. از آن زمان، فیس لیفت جدید سمند در طرح‌های فروش ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.

قیمت روز خودرو شامل مدل‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ سورن پلاس در محدوده قمیتی ۳۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که ۴۰ – ۵۰ میلیون تومان گران‌تر از مدل ELX است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج