بازداشت مدیر ارشد شرکت خاک سرخ هرمز + فیلم ساخت ویلا در کنار دریا !


بازداشت  مدیر ارشد شرکت خاک سرخ هرمز + فیلم ساخت ویلا در کنار دریا !

حوادث رکنا: یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز به دلیل تصرف غیر قانونی و ساخت و ساز در حریم دریا دستگیر شد.

به گزارش رکنا؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تصرفات غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ساحل سرخ هرمز به عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره، با اقدام به موقع دستگاه قضایی ساخت و ساز‌های غیرقانونی در این منطقه تخریب شد.

او گفت: متاسفانه امتداد برخی از ساخت و ساز‌ها در ساحل سرخ جزیره هرمز تا فاصله ۵ متری دریا ادامه داشت که در راستای حفاظت از محیط زیست و حفظ حقوق بیت المال به محض شناسایی، ضمن تخریب این مستحدثات، منطقه مورد نظر آزادسازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.

قهرمانی با اشاره به صدور سند کاداستری جزیره هرمز در فروردین ماه ۱۴۰۱، بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی به گزارش سریع و به موقع هرگونه دریا خواری، کوه خواری، تصرف غیرمجاز و دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی و انفال در این جزیره با هدف تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت المال تاکید کرد.


حجم ویدیو: 8.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !