اختصاص 100 میلیارد تومان برای حفر 30 حلقه چاه در همدان


اختصاص 100 میلیارد تومان برای حفر 30 حلقه چاه در همدان

همدان- استاندار همدان گفت: هیئت دولت با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حفر ۳۰ چاه‌ و تجهیز آن موافقت کرد و در این راستا با نظر کارشناسان مکان‌هایی در اراضی دولتی برای این موضوع انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به سفر وزیر نیرو در همدان و بازدید از روند اجرای طرح آبرسانی، گفت: با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای تأمین آب شهر همدان، در جریان بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی، درخواست حفر ۳۰ حلقه چاه آب به شکل پدافندی و استفاده از آن در مواقع اضطراری پیشنهاد که با این درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: هیئت دولت با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حفر این چاه‌ها و تجهیز آنها موافقت کرد و در این راستا با نظر کارشناسان مکان‌هایی در اراضی دولتی برای حفر این چاه‌ها در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از این ۳۰ حلقه چاه، یک هزار و ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه خارج شود، افزود: آب موجود در این چاه‌ها در مواقع اضطراری و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد که این اقدام در راستای پدافند غیرعامل است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: هم‌اکنون با نظر کارشناسان ۲۰ نقطه برای حفر چاه در نظر گرفته شده و تا یکماه آینده این رقم به ۳۰ حلقه چاه می‌رسد و برای حفر این چاه‌ها نسبت به استفاده از دستگاه‌های حفار موجود در استان تهران نیز اقدامات لازم انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟