سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کردستان رونمایی شد


سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کردستان رونمایی شد

سنندج- سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کردستان با حضور مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پورمند مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه روز شنبه در این مراسم اظهار کرد: در حوزه برنامه‌های پیشگیرانه دو محور اساسی به عنوان اولویت قوه قضائیه در دوره جدید قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه با هم افزایی با سایر نهادها و اجرای برنامه‌های به روز و استاندارد با بهره گیری از فناوری‌های نوین این دو رکن محوری هستند.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تصریح کرد: اقدامات نوین دنیا را زیر نظر داریم و تلاش می‌کنیم بسیاری از برنامه‌ها را بومی سازی کرده و با سایر دستگاه‌ها اجرا کنیم.

پورمند افزود: هدف اصلی دستگاه قضا اجرای عدالت به بهترین شیوه است و در این راستا اگر سامانه پنجره واحد مدیریت زمین درست اجرا شده و اطلاعات درستی در آن بارگذاری شود، درخواست‌ها و کار قانونی مردم در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین حاصل تلاش و همکاری مشترک معاونت اجتماعی قوه قضائیه، وزارت ارتباطات و ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد است و اجرای این سامانه یک الزام و نیاز اجتماعی برای جلوگیری از بسیاری معضلات و مفاسد است.

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خواستار تلاش و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در استان کردستان برای استفاده بهینه از سامانه مدیریت پنجره واحد مدیریت زمین شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403