گزارش تصویری از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس


گزارش تصویری از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ نهم الی دوازدهم شهریورماه، میزبان شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در حوزه خودروسازی و مونتاژکاری...

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ نهم الی دوازدهم شهریورماه، میزبان شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در حوزه خودروسازی و مونتاژکاری است. ایران‌خودرو، بهمن موتور، ایران‌خودرو دیزل، کرمان موتور، مدیران خودرو، خودروسازی فردا، رخش خودرو دیزل، شایان دیزل و برندهای متعدد دیگری در این نمایشگاه حاضر شده‌اند تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند.

سایپا نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای مطرح کشور به مشهد سفر کرده تا خودروهای متنوع جدید را در غرفه خود به بازدیدکنندگان نشان دهد.

آریا اسپرت، کوییک اسپرت، کوییک آر پلاس اتوماتیک، شاهین CVT، وانت کارون، پادرا پلاس اسپرت، سه دستگاه شاهین معمولی در رنگ‌بندی جدید، دو دستگاه ۱۵۱ کانوپی، پادرا پلاس یخچال دار، پادرا پلاس دوگانه‌سوز، و همین‌طور کشنده FX، کامیونت باری فوتون M4، دو دستگاه اتوبوس شهری در دو مدل برقی و دیزلی، همگی در غرفه سایپا به نمایش درآمده‌اند. ناگفته نماند که در این میان، جای چانگان Uni-T‌ واقعا خالی است.

سایپا همچنین امکان تست درایو خودروهای شاهین و کوییک آر اتوماتیک را فراهم آورده تا بدین ترتیب، علاقه‌مندان بتوانند از نزدیک شاهد عملکرد این محصولات باشند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1401 از ساعت ۴ بعدازظهر الی ۱۰ شب میزبان پذیرایی از بازدیدکنندگان و خودرودوستان است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان