تلاش غرب برای فروپاشی روسیه، بازی با شطرنج مرگ است


تلاش غرب برای فروپاشی روسیه، بازی با شطرنج مرگ است

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تلاش های غرب برای فروپاشی این کشور، به پایان دنیا و قیامت منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه ای بی سی نیوز، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به تلاش های آمریکا و هم پیمانانش برای فروپاشی روسیه هشدار داد.

«دیمیتری مدودف» روز شنبه به غرب هشدار داد که تلاش های غرب برای سوق دادن روسیه به سمت فروپاشی همانند یک بازی شطرنج با مرگ خواهد بود.

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز پس از شرکت در مراسم وداع با «میخائیل گورباچف» آخرین رهبر شوروی در پیامی در حساب تلگرامی خود ضمن اشاره به ماجرای فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ نوشت که ایالات متحده و متحدانش در تلاش هستند تا فروپاشی روسیه را (همانند شوروی) مهندسی کنند.

مدودف که در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس‌جمهور روسیه بود، تاکید کرد که برخی در غرب تمایل دارند از درگیری نظامی در اوکراین بهره گرفته تا روسیه را به سمت تجزیه سوق دهند. آنها هر کاری انجام می دهند تا نهادهای دولتی روسیه را فلج کرده، همانطور که این کار را در سال ۱۹۹۱ صورت دادند.

این مقام ارشد روس با خطرناک خواندن چنین تلاش هایی، هشدار داد این تلاش ها نباید دست کم گرفته شوند. با این حال رویاپردازان (چنین طرحی) یک اصل ساده را نادیده گرفته اند: فروپاشی اجباری یک قدرت هسته‌ای همانند یک بازی شطرنج با مرگ است، که در آن دقیقاً مشخص می‌شود چه زمانی کیش و مات رخ می دهد و روز قیامت برای بشریت از راه می رسد.

مدودف در پایان افزود که زرادخانه های هسته ای این کشور بهترین تضمین برای حفاظت از روسیه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا