توزیع بیش از 150 میلیون کتاب درسی در سال تحصیلی جدید


توزیع بیش از 150 میلیون کتاب درسی در سال تحصیلی جدید

مدیرکل دفتر وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت مسئولیت‌پذیری، هماهنگی و هوشیاری در مقابل عوامل اختلال‌‎زا برای برگزار کردن سال تحصیلی باشکوه تاکید کرد.

حجت الله الماسی در گردهمایی مجازی مدیران کل آموزش‌وپرورش کشور با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده باید ۱۶ میلیون دانش‌آموز راهی کلاس‌های درس شوند، گفت: با توجه به وجود بیش از۷۰۰ منطقه آموزش‌وپرورش در کشور، هر یک از این مناطق دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی هستند و همه این عوامل باعث می‌شود که در شرایط ویژه‌ای کارکنیم، لذا باید مسئولیت‌پذیری مطلوب و حداکثری، هماهنگی بین همه بخش‌های آموزش‌وپرورش و هوشیاری در مقابل عوامل اختلال‌گرا و آسیب‌زا به فرایند آغاز سال تحصیلی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: پاسخگویی باید در حد مطلوب باشد و به هرگونه ابهام و پرسش در فضای اجتماعی باید پاسخ داده شود، لذا نباید هیچ‌گونه ضعفی از خود داشته باشیم. باید نظارت و کنترل دقیق و حداکثری بر فعالیت‌ها داشته باشیم و این موارد نکاتی است که اگر بر تک‌تک آن‌ها متمرکز نشویم و سازوکار‌هایی برای بررسی، بازنگری و هماهنگی ایجاد نکنیم، می‌تواند زحمات و تلاش‌های ما را آن‌طور که شایسته است، به نتیجه نرساند، بنابراین همه مدیران از سطح منطقه تا شورای معاونان آموزش‌وپرورش باید بر تمامی فرایند‌های خود، بازنگری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در کنار آغاز سال تحصیلی، توزیع بیش از۱۵۰ میلیون کتاب درسی، انجام رتبه‌بندی معلمان، تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های آموزشی و پرورشی را هم داریم که این فعالیت‌ها را نیز باید انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام