اشتغال زنان با محوریت الگوی تعاون در مجلس پیگیری می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «رسم تعاون» گفت: این نمایشگاه در واقع توان و تخصص متولیان بخش تعاون در مجموعه دولت و بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را...

اشتغال زنان با محوریت الگوی تعاون در مجلس پیگیری می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «رسم تعاون» گفت: این نمایشگاه در واقع توان و تخصص متولیان بخش تعاون در مجموعه دولت و بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نشان داد.
خانم الهام آزاد افزود: ارائه اقدامات صورت‌گرفته در حوزه تعاون نویدبخش است و بارقه‌های امید را در دل مردم زنده نگاه خواهد داشت.
وی گفت: باید در واقع بازتاب اقدامات صورت‌گرفته در حوزه فعالیت‌های مرتبط با تعاون را به اطلاع مردم برسانیم و اتفاقات مناسب را به دنبال آن خواهیم داشت.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی حدود ۴۷ درصد تولیدات کشور در حوزه فعالیت‌های روستایی شکل می‌گرفت که با تقویت تعاونی‌ها دوباره شاهد این اتفاق خواهیم بود.
وی گفت: اقدامات حوزه تعاونی‌ها باعث تمرکززدایی خواهد شد و در واقع تمرکز تولید را به سمت تعاونی‌ها هدایت خواهد کرد.
خانم آزاد تصریح کرد: اشتغال زنان با محوریت الگوی تعاون در مجلس پیگیری می‌شود.
وی گفت: با تقویت تعاونی‌ها و هوشمندسازی اقدامات این حوزه شاهد اتفاقات مثبت در بخش تعاون خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید