جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور شد


جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور شد

تبریز- براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، براساس گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مجموع ۱۸۲۹ دستگاه فعال در سامانه ۴۴۵ دستگاه و سازمان به همه (۱۰۰ درصد) درخواست‌های شهروندان پاسخ داده‌اند. مجموع درخواست‌های ثبت شده برای این دستگاه‌ها ۸ درصد کل درخواست‌ها در سامانه را شامل می‌شود. ۸۵ دستگاه و مؤسسه سریع‌ترین پاسخگویی را داشته‌اند و در مهلت ۱۰ روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده‌اند. همچنین ۳۹۳ مؤسسه بدون شکایت هستند یعنی پاسخ‌های ارائه شده برای شهروندان رضایت بخش بوده است.

از میان دستگاه‌هایی که سریع‌ترین پاسخگویی را داشته‌اند ۲۶ مؤسسه بیش از ۱۰ درخواست دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سریع‌ترین زمان پاسخگویی جز دستگاه‌های برتر این گزارش محسوب می‌شوند که سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این لیست به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشور انتخاب و معرفی شده است.

این گزارش آماری در پایگاه اطلاع رسانی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه برای دسترسی عموم منتشر شده است.

گفتنی است کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به دستور رئیس‌جمهور با ترکیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رئیس کمیسیون)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یا معاون ذی‌ربط، وزیر اطلاعات یا معاون ذی‌ربط، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یا معاون ذی‌ربط، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور یا معاون ذی‌ربط، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت