بدشانسی سردار در اولین گل فصل؛/ آزمون دیر آمد، بایر لورکوزن بازهم باخت!


بدشانسی سردار در اولین گل فصل؛/  آزمون دیر آمد، بایر لورکوزن بازهم باخت!

بایر لورکوزن در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل فرایبورگ شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن در حالی‌که برای دومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف فرایبورگ رده چهارمی رفت.

یاران آزمون که پس از سه شکست متوالی در سه هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوندس‌‌لیگای آلمان در دیدار اخیرشان مقابل ماینز به پیروزی پُر گل رسیده بودند، در مسابقه امروز بازهم نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و یک باخت دیگر را تجربه کردند تا شرایط عجیبی را با چهار باخت در پنج دیدار داشته باشد.

بدشانسی سردار در اولین گل فصل؛/  آزمون دیر آمد، بایر لورکوزن بازهم باخت!

تیم فوتبال بایر لورکوزن در مسابقه امروز با وجود میزبانی از فرایبورگ و برتری یک بر صفر در نیمه نخست، در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا سه امتیازی بماند و در جایگاه سیزدهم جدول بوندس‌لیگای آلمان قرار بگیرد.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که پیش از این در دو مسابقه حضور تعویضی در زمین داشته و در دو بازی از ابتدا به میدان رفته بود، در دیدار امروز از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد و با وجود نمایش پرتلاشی که مقابل فرایبورگ داشت، نتوانست نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن دو دقیقه پس از ورود به زمین مقابل فرایبورگ پس از یک- دو در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت که ضربه او تبدیل به گل نشد و یک شوت خطرناک سردار هم در دقیقه ۸۲ با کمترین فاصله از کنار تیرک به بیرون رفت تا او با بدشانسی این دیدار را پشت سر بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی