توخل: بابت نظر دادن جریمه نکنید!


توخل: بابت نظر دادن جریمه نکنید!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، هنوز از بابت جریمه درگیری با آنتونیو کونته ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیداری دشوار و با دو بار گلزنی در دقایق پایانی، شکست در دربی برابر وستهم را به برتری تبدیل کرده و 1-2 پیروز شد. توماس توخل سرمربی 49 ساله چلسی، مدعی شد بازی کردن برابر وستهم دشوار است و آنها سبک مورد نظرشان را بسیار خوب اجرا می کنند.

توماس توخل گفت: من از دست بازیکنان چلسی عصبانی نبودم و به آنها گفتم که به خودشان باور داشته و ریتم بازی را پیدا کنند. ارائه نمایش واقعا جذاب مقابل وستهم بسیار سخت است، زیرا آنها سبک خود را به بالاترین سطح ممکن پیاده می کنند.

توخل: بابت نظر دادن جریمه نکنید!

باز کردن دروازه وستهم همیشه به شدت دشوار است، زیرا این تیم تعداد زیاد و از عقب دفاع می کنند. وقتی گل خوردیم شرایط مسابقه پیچیده تر هم شد، اما به شدت تلاش کردیم تا به بازی برگردیم و باید این تیم را واقعا از این بابت تحسین کرد. بازیکنان تعویضی هم تاثیرگذار ظاهر شدند، پس باید کل تیم را مورد ستایش قرار داد.

باید بیشتر از این در ادامه فصل پیشرفت کنیم و این پیروزی می تواند به مثابه انگیزه ای برای بهبود شرایط تیم باشد. شرایط واضح است و همه بازیکنان باید نهایت تعهد را از خودشان نشان دهند. ما در میانه پروژه ساخت تیم هستیم و هنوز کارمان تمام نشده است. اشتباهات ادوارد مندی؟ او در پایان مسابقه درد زیادی را تحمل می کرد و باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است. ادوارد مندی در حال حاضر کمی بدشانس است.

گل مردود وستهم؟ خطا روی دروازه بان مشخص بود. اما من دفعه قبلی خیلی جریمه شدم و چیزی نمی گویم، اما اگر کسی نظرش را بگوید نباید جریمه شود.

زمان حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ در ترکیب؟ او فردا تمرین می کند، اما از حالا نمی توانم به شما بگویم که اوبامیانگ در تمریات گروهی حاضر می شود یا بیشتر به صورت انفرادی کار می کند."

توخل: بابت نظر دادن جریمه نکنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی