واحد های تولیدی منطقه صنعتی چغاد شهرضا از گاز طبیعی بهره مند شدند


واحد های تولیدی منطقه صنعتی چغاد شهرضا از گاز طبیعی بهره مند شدند

رکنا: پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی منطقه صنعتی چغاد شهرضا به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ به مناسبت هفته دولت 1401 پروژه گازرسانی به منطقه صنعتی چغاد از توابع شهرستان شهرضا با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، فرماندار و جمعی از مدیران محلی این شهرستان به بهره داری رسید.

مهندس عسکری، بیان داشت: درعملیات اجرایی این پروژه بالغ بر 14هزار متر شبکه گاز، یک هزار و 250 متر خط تغذیه، 24 علمک گاز و یک ایستگاه تقلیل فشار درون شهری(TBS) با ظرفیت 10 هزار متر مکعب برساعت اجرا و راه اندازی شده است.

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بالغ بر 80میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طرح‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، یک تحول بزرگ و اساسی در شهر ها ایجاد می کند که افزون بر توسعه ی اشتغال در کاهش میزان آلودگی های محیط زیست نیز بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود:گازرسانی در استان اصفهان پس از انقلاب با شتاب چشمگیری انجام گردیده به گونه ای که امروز تمامی 114شهر استان،1065روستا و بیش از 17هزار و 500 واحد صنعتی و کشاورزی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عسکری، گفت:.هم اکنون 73درصد سبد انرژی استان از گاز طبیعی تامین می گردد و سالانه بطور میانگین22 میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان توزیع می شود که به طور میانگین 42 درصد آن در بخش تولید وصنعت و 32 درصد در بخش نیروگاهی توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: گازرسانی به واحدهای صنعتی در راستای حمایت از چرخه تولید، اشتغال و اقتصاد کشور از اولویت های ویژه این شرکت می باشد .

بهمن راعی / اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان