رژیم صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی است


رژیم صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی است

کمیته هماهنگی لبنانی – فلسطینی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی به علت بی توجهی به روند درمان او است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، کمیته هماهنگی لبنانی – فلسطینی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل شهادت «موسی ابو محامید» اسیر فلسطینی به علت بی توجهی به روند درمان وی است.

کمیته مذکور در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه محامید به علت بی توجهی عمدی به روند درمان او از طرف مسئولان و مدیریت زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، افزود: مسئولان صهیونیست و مدیریت زندان‌های این رژیم به توهین، بی توجهی و تحقیر اسیران فلسطینی عادت کرده اند.

این کمیته لبنانی – فلسطینی از همه انسانی‌های آزاده جهان و سازمان‌های حقوقی خواستار مقابله با اقدامات ظالمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی شد و اعلام کرد که سکوت در قبال این جنایت زشت، جنایت علیه بشریت به حساب می‌آید.

گفتنی است، «موسی ابو محامید» اسیر فلسطینی امروز شنبه در بیمارستان «آساو هورویه» در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به شهادت رسید. طبق اعلام منابع فلسطینی ابومحامید که تنها ۴۰ سال داشت در اثر بیماری، به رسیدگی‌های پزشکی مداوم نیاز داشت، اما کوتاهی رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت وی موجب شهادتش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...