گواردیولا: ویلا فقط از یک شوت در چارچوب به گل رسید


گواردیولا: ویلا فقط از یک شوت در چارچوب به گل رسید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون‌ویلا می‌گوید حریف سیتی در این بازی تنها یک فرصت گلزنی داشت که آن را به گل تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در هفته ششم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف استون‌ویلا رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد. این دومین بار در فصل جدید بود که شاگردان پپ گواردیولا پیروز نمی‌شدند.

سیتیزن‌ها در 6 هفته اول فصل چهار پیروزی به‌دست آورده و دو بار به تساوی رضایت داده‌اند. پپ در پایان بازی از عملکرد شاگردانش راضی نبود اما گفت تساوی حق سیتی در این بازی نبوده است.

پپ گواردیولا در مصاحبه بعد از بازی اشاره کرد که تیمش با اختلاف تیم برتر میدان بوده و حریف تنها روی یک فرصت گل موفق شده کار را به تساوی بکشاند.

گواردیولا: ویلا فقط از یک شوت در چارچوب به گل رسید

چرا سیتی دو امتیاز از دست داد؟
بازی خوب بود. تیم حریف در کلِ 90 دقیقه فقط یک شوت در چارچوب داشت که همان هم به گل تبدیل شد. ما در پاسهای آخر و ضربات آخر بی‌دقت بودیم و به خصوص در نیمه اول حتی کارهای ساده را هم نمی‌توانستیم بدون اشتباه انجام بدهیم. زمانی که بازی در اختیارمان بود می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم ولی موفق نشدیم.

کیفیت بازی استون‌ویلا
استون‌ویلا خوب دفاع کرد. آنها تیمی فیزیکی هستند که به‌شدت سازمان‌یافته بازی می‌کنند. ما به جز روی تک‌صحنه‌ای که گل خوردیم خیلی خوب دفاع کردیم و همان یک اشتباه کافی بود تا دروازه‌مان باز شود و دو امتیاز را از دست بدهیم. ما بعد از گلی که زدیم بهتر شدیم ولی روی سانترها کم‌دقت بودیم.

گواردیولا: ویلا فقط از یک شوت در چارچوب به گل رسید

کار در بازی‌های خارج از خانه برای سیتی سخت‌تر است؟
ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و تراکم مسابقات خیلی بالا است. این باعث می‌شود همه بازی‌ها سخت باشد؛ چه بازی‌های خانگی و چه بازی‌های خارج از خانه. ما این را می‌دانیم و برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مصدومیت کایل واکر
کایل در نیمه اول مشکلاتی داشت ولی ادامه داد. اما در اواخر بازی دیگر نمی‌توانست در میدان بماند. باید ببینیم در معاینات چه نتیجه‌ای می‌گیرند و به ما اعلام می‌کنند. من هنوز با دکترها درباره او صحبت نکرده‌ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان