آنچلوتی: پیروزی برابر بتیس موفقیت در یک آزمون سخت بود


آنچلوتی: پیروزی برابر بتیس موفقیت در یک آزمون سخت بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش در خانه برابر رئال بتیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 2 بر یک عصر شنبه تیمش در سانتیاگو برنابئو برابر رئال بتیس که چهارمین برد متوالی رئال مادرید در فصل جاری لالیگا بود و جایگاه این تیم را در صدر جدول مستحکم کرد، به خبرنگاران گفت: درست است که ما فصل را خوب شروع کرده‌ایم، اما این بازی واقعاً به ما سخت گذشت. تیم ما در پس گرفتن توپ از حریف مشکل داشت، چون حریف به خوبی بازی را مدیریت می‌کرد، اما زمانی که توپ در اختیار ما قرار داشت، عملکردمان خوب بود و فقط در دادن پاس آخر یا زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. بازی اصلاً آسان نبود چون بتیس جزو تیم‌هایی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و البته ما این را قبل از بازی هم می‌دانستیم.

آنچلوتی درباره تغییراتی که در خط میانی تیمش اعمال کرد از جمله نیمکت‌نشین کردن تونی کروس و تعویض لوکا مودریچ تصریح کرد: من نیاز ندارم تونی کروس و مودریچ را به انجام کاری مجاب کنم، چون آنها به اندازه کافی باهوش و متواضع هستند که هرچه بگویم قبول کنند. آنها می‌دانند حتی اگر بازی نکنند هم چقدر برای من اهمیت دارند. تمرین دادن این دو بازیکن آسان‌ترین کاری است که در دوران مربیگری‌ام داشته‌ام.

رئال مادرید با 11 گل زده در چهار هفته نخست لالیگا بهترین خط حمله لیگ را داشته، اما در عین حال چهار گل هم خورده است. کارلتو درباره گل‌های خورده تیمش گفت: ما باید این موضوع را در نظر بگیریم که گل‌هایی که امروز خوردیم حاصل یک اشتباه بزرگ بود. بله قبول دارم که در بخش‌هایی جزئی از عملکرد دفاعی‌مان هنوز ضعف داریم و نیاز است که آنها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!