کارگاه آموزشی گفتگوهای شایسته با ارباب رجوع و راهکارهای عملی کنترل خشم برگزار شد


کارگاه آموزشی گفتگوهای شایسته با ارباب رجوع و راهکارهای عملی کنترل خشم برگزار شد

سید حسین طیبی گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی کارگاه آموزشی با موضوع گفتگوهای شایسته با ارباب رجوع و راهکارهای عملی کنترل خشم ویژه کارکنان دولت در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

«سید حسین طیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موسسه فرهنگی قرآن و عترت عرشیان در هفته دولت با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کرد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت عرشیان در این باره، افزود: این کارگاه با موضوع گفتگوهای شایسته با ارباب رجوع و راهکارهای عملی کنترل خشم ویژه کارکنان دولت در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

وی بیان کرد: براساس دعوتی که صورت گرفت از هر اداره ای یک یا ۲ نفر کارمند به عنوان نماینده در این کارگاه آموزشی شرکت کردند تا آموخته های خود را به همکاران خود در ادارات مربوطه ارائه دهند.

طیبی ابراز کرد: کارگاه آموزشی گفتگوهای شایسته با ارباب رجوع و راهکارهای عملی کنترل خشم با تدریس یکی از مدرسین توانمند و دانش آموخته رشته روانشناسی برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت عرشیان ادامه داد: این موسسه طرحی پیرامون عوامل بروز خشم و راه های کنترل آن طراحی کرده که در این راستا قرار است کارگاه های آموزشی در شهرستان عنبرآباد برگزار کند.

وی اظهار کرد: علاوه بر برگزاری این کارگاه ها، یکی دیگر از اقدامات ما تولید محتوا با موضوع عوامل بروز خشم و راه های کنترل آن است که در قالب کلیپ تولید شده و در فضای مجازی منتشر می شود.

طیبی اضافه کرد: همچنین در این خصوص دیوارنویسی با جملاتی پیرامون این موضوع انجام شده تا این جملات تاثیرگذار در معرض دید عموم قرار داشته باشد.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت عرشیان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این موسسه برای کاهش آسیب های اجتماعی، نمایش های خیابانی است که بزودی با استفاده از ظرفیت هنرمندان اجرا می شوند.

وی یادآور شد: نخستین کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت عوامل بروز خشم و کنترل آن با تدریس یکی از اساتید برتر کشور ویژه فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

طیبی در خاتمه گفت: امیدواریم از طریق تداوم حمایت ها بتوانیم این کارگاه ها را نه تنها در کل جنوب کرمان بلکه در سطح استان و کشور برگزار کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا