استقرار دبیرخانه کشوری درس «قرآن و معارف اسلامی» برای نخستین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


استقرار دبیرخانه کشوری درس «قرآن و معارف اسلامی» برای نخستین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه برای نخستین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت‌خواه» امروز در نشست کمیته تخصصی استقرار دبیرخانه راهبری کشوری درس آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره متوسطه اول در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: قرآن نه به عنوان یک کتاب درسی بلکه کتاب زندگی است و استقرار دبیرخانه این کتاب ارزشمند برای نخستین بار در استان کاری ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه ریزی برای تولید محتوا و استقاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه و صاحب نظران دبیران تخصصی درس قرآن و معارف اسلامی در دبیرخانه مورد توجه قرار گیرد گفت: تاقبل از بازگشایی مدارس و در پروژه مهر فعالیت های کمیته راهبری کیفیت بخشی درس آموزش قرآن و معارف اسلامی به خوبی تبیین شود تا بتوانیم در طول سال تحصیلی از همه ظرفیتها استفاده نماییم.

عزت خواه، تبیین الگوهای مشارکتی معلمان در راهبردهای آموزشی، اشاعه روش‌های تلفیق قرآن و معارف به یکدیگر، همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و دفتر تالیف کتب درسی، شناسایی و بهره گیری از اساتید و منابع معتر در زمینه قرآن و معارف اسلامی جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات معلمان و بسط، گسترش و اشاعه تجارب و دستاوردهای موفق معلمان از مهم ترین اهداف دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی است.

محمد جمالی آرند، معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ازبا توجه به نقش پشتیبانی علمی - موضوعی دبیرخانه های راهبری دروس از پیگیری وتلاش برای استقرار دبیرخانه در دوره دوم متوسطه در استان خبر داد.


داوود نیک بخت، رئیس گروهای آموزشی و کیفیت بخشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای برگزاری همایش کشوری دبیرخانه درس قرآن و معارف اسلامی در آذر ماه خبر داد.

وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت، معلمان پرتلاش و توانمند، نخبگان و فضای مجازی برای استمرار استقرار این دبیرخانه در استان برنامه ریزی اصولی و مدون داشته باشیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری