کمک مومنانه بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) برای برپایی موکب در کربلای معلی


کمک مومنانه بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) برای برپایی موکب در کربلای معلی

محبوبه جبالبارزی گفت: بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از جمله خرما، قند و چای به موکب شهدای عنبرآباد اهدا کردند.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: ۶ نفر از بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این افراد قرار است در موکب شهدای مدافع حرم شهرستان عنبرآباد به عزاداران حسینی خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به مشارکت اعضای کانون در راه اندازی موکب شهدا در کربلای معلی، ابراز کرد: بچه مسجدی های این کانون کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از جمله خرما، قند و چای به این موکب اهدا کردند.

جبالبارزی بیان کرد: علاوه بر این در ایام اربعین حسینی به مدت ۲ روز موکب کانون امام صادق (ع) درب مسجد جامع راه اندازی می شود تا بچه های مسجد از عزاداران حسینی پذیرایی کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های اربعین حسینی است.

وی اظهار کرد: همچنین در این ایام طرح اطعام حسینی با اولویت خانواده های نیازمند اجرا می شود.

جبالبارزی با اشاره به برنامه های پیش روی کانون امام صادق (ع)، اضافه کرد: به یاد حضرت رقیه (س) همایش سه ساله های حسینی فردا بعدازظهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که در آستانه هفته دفاع مقدس می باشیم بنابراین در تدارک برگزاری شب شعر دفاع مقدس با حضور شاعران برجسته استان و شهرستان هستیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید