برگزاری مسابقه کتابخوانی «عاشورا مکتب انتظار» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین


برگزاری مسابقه کتابخوانی «عاشورا مکتب انتظار» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

قلی پور از برگزاری مسابقه کتابخوانی «عاشورا مکتب انتظار» ویژه اربعین حسینی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین خبر داد.

«مسلم قلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین یک دوره مسابقه کتابخوانی از کتاب «عاشورا مکتب انتظار» کلید خورده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه اربعین حسینی برگزار می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه با دریافت پی دی اف کتاب در این مسابقه کتابخوانی شرکت می کنند.

وی به جزییات این مسابقه اشاره و عنوان کرد: زمان شرکت در آزمون مسابقه کتابخوانی «عاشورا مکتب انتظار» از ساعت 22 روز شنبه ۲۶ شهریور است.

قلی پور با اشاره به جوایز این مسابقه کتابخوانی نیز گفت: در مجموع در این مسابقه کتابخوانی از 12 شرکت کننده با اهدای جوایز نقدی تقدیر می شود.

وی ادامه داد: نفر اول این مسابقه هدیه پنج میلیون ریالی، نفر دوم هدیه نقدی چهار میلیون ریالی و نفر سوم نیز هدیه سه میلیون ریالی تقدیم می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع) قیروکارزین اضافه کرد: همچنین به نفر سوم این مسابقه جایزه سه میلیون ریالی و نفر چهارم و پنجم نیز جایزه ۲ و یک میلیون ریالی اهدا می شود.

وی اظهار کرد: نفرات ششم و هفتم نیز جایزه ۵۰۰ هزار ریالی اهدا و پنج هدیه ۵۰۰ هزار ریالی به قید قرعه بین همه شرکت کنندگان اهدا می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری