افزایش تدابیر بخش مقام صاحب الزمان (عجّل الله فرجه) برای آمادگی در ایام اربعین حسینی


افزایش تدابیر بخش مقام صاحب الزمان (عجّل الله فرجه) برای آمادگی در ایام اربعین حسینی

بخش مقام حضرت مهدی (عجّل الله فرجه الشریف) اقدامات خدماتی خود را در راستای آمادگی برای میزبانی از زائران اربعین افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، عدنان الضعیف، رئیس بخش مقام حضرت مهدی (عجّل الله فرجه الشریف) وابسته به آستان قدس عباسی گفت: مقام حضرت صاحب العصر والزمان (عجّل الله فرجه الشریف) طی ایام اربعین شاهد ازدحام گسترده است و این امر مستلزم افزایش تلاشها در عرصه امنیتی و خدماتی می باشد.

بخش مقام حضرت مهدی(عجّل الله فرجه الشریف) در زیارتهای میلیونی علاوه بر پذیرش خادمان افتخاری همه پرسنل خود را بسیج می کند.

الضعیف در این خصوص عنوان داشت: تعداد زیادی از برادران داوطلب آموزش دیده برای خدمت رسانی در زیارتهای میلیونی و نیز افراد با تجربه در تعامل با زائران طی ایام پر ازدحام برای ساماندهی مسیر حرکت آنها به پرسنل این بخش ملحق شده اند.

مدیریت این بخش که در حاشیه چپ نهر الحسینیه در ورودی شمالی مرکز شهر و مسیر منتهی به مقام امام جعفر صادق (علیه السّلام) واقع شده اهمیت بسیاری برای بخش پزشکی قائل است. بطوریکه طبق گفته رئیس این بخش در ایام اربعین علاوه بر وجود مرکزی برای راهنمایی گمشدگان و مرکزی برای مفقودین، پایگاههای پزشکی در اطراف مقام مستقر خواهد بود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد